Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BD

BEZ DUKAZU

23. 3. 2010 14:23
stejne to nepomuze

Ty lzi co tam pisou stejne nikoho nezajmaj tak mam pocit ze novy obali nepomuzou;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti
L

ladamm

21. 3. 2010 21:09
povíme si za rok za dva

nad články o klesajících číslech prodeje ...

0 0
možnosti

xzerox2

21. 3. 2010 18:20
chybička

Trošku se vám tam prohodily náhledy na stránky Volby do EU a Klaus na hradě

0 0
možnosti
JT

killy

21. 3. 2010 13:11
Papírové noviny jsem přestal kupovat...

..po připojení k internetu. ...

Dnes mě stačí sledovat, jak se maže pravda v iDnes.

0 0
možnosti
MS

CrimbleCrumble

21. 3. 2010 14:21
Re: Papírové noviny jsem přestal kupovat...

to jo ty we, kuli tomu si klíčema nezvonil, co?

0 0
možnosti
TM

GoogleBomber

21. 3. 2010 10:05
Před volbami

Internetová anonymita vede lidi ke kritice. Já si dovolím pochválit formu, s pochvalou obsahu mám problém. Zmiňujete však více investigativní žurnalistiky, takže se prozatím kritiky zdržím. Připomněli jste taky náhubkový zákon. Dovolím si tedy vyslovit přání, doufajíc, že nám, národu českému, pomohou před, dle mého soudu, kritickými volbami, rozlišit zrno od plev.

0 0
možnosti
S

Semper2

21. 3. 2010 0:16
A; proc neudelat hlavicku rovnou v hebrejstine

nebo aspon v jidis..;-)

0 0
možnosti
T

tomas_tod

20. 3. 2010 13:00
Další krok

Další krok bude zřejmě sloučení s Lidovkami, aby pisálci měli méně práce (ne že by teď něco dělali, články jsou pořád kratší a povrchnější). Nevadí, tištěnou jsem přestal před cca 14 dny kupovat definitivně a idnes pro základní přehled, že se stále protěžují určité skupiny obyvatelstva úplně stačí (stačí srovnat "kauzu" Bedřiška a skutečný problém Kyselovice). Přitom poměr informací by měl být přesně naopak.

0 0
možnosti
T

tomas_tod

20. 3. 2010 12:52
Nové a lepší, to už známe :-/

Bude to dražší, méně textu, více fotek a reklam. Články jsou nekvalitní už teď, nejdou do hloubky problému. Magazín s TV programem asi zase zhubne (dříve tam byl plnohodnotný TV program na 10 dní, dnes ani na 7).

Peníze za noviny už nevyhazuji kromě ČT, s tím skončím taky. A protěžování určitých skupin obyvatelstva a tendenční články dle potřeba, to už nemusím vůbec.

Přitom ještě nějaký ten rok zpátky byla MF Dnes bezkonkurenčně nejlepší noviny, které šly do hloubky problémů a nebáli se psát i nepříjemné věci. Dnes? Škoda mluvit.

0 0
možnosti
JP

neli13

20. 3. 2010 11:57
Něco mi chybí

Chybí mi tam takový ten přehledný proužek pod hlavním logem MF DNES, kde byla přehledněuvedena cena, datum, číslo, apod. A kde to je teď? CENU JSem na titulní straně ani nenašel, nebo se pletu?

0 0
možnosti
ID

vandor

22. 3. 2010 19:04
Re: Něco mi chybí

...  NEPRODEJNÉ. TESTOVACÍ VÝTISK   ...

0 0
možnosti
RH

robért hottmár

20. 3. 2010 9:35
je to barevný a blbý, to se bude lidem líbit

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8259x
Největší a nejčtenější seriozní noviny v Česku - MF DNES a iDNES.cz. Osminásobní držitelé čtenářské ceny Křišťálová lupa. Server s nejdůvěryhodnějším zpravodajstvím (online redakce).

Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES

Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.