Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

miayifu

4. 5. 2010 10:13
Tady je někdo chytrej

Je mi upřímně jedno jak kdo vypadá a jestli je nebo není nemocný , ale shazovat vinu na jednu stranu a od druhé říkat jací jsou skvělý mi přijde směšné.

Nemám rád ani socany ani ty ptáky obě strany jsou zodpovědné za situaci která panuje v čr .

Chci malýmu popřát ať je zdravej a ať si laskavě přečte všechny programy nejsem ani komunista ale co je tady má k demokracii hodně daleko. ;-(

0 0
možnosti
MS

Městečko strašení

28. 4. 2010 17:34
Zneužívat

nemocné dítě k politickému boji je zrůdnost nejhrubšího zrna. ;-€Rv

0 0
možnosti
OS

wydesenej

28. 4. 2010 23:30
Re: Zneužívat

jsem sice napravo ale i tak naprosty souhlas... :-/

0 0
možnosti
JC

Jazzman CZ

28. 4. 2010 16:46
Humus tahle diskuse

Dochází mi slova při čtení této diskuse. Chvíli, opravdu chvíli jsem si myslel, že žiji v civilizované zemi, kde žijí chytří a rozumní lidé (někdo jako Miki), lidé s nadhledem a rozumem.

Bohužel po přečtení vašich výblitků jsem se málem dal do pláč ;-O netušil jsem, že lze plakat z rozzuření. Nadávat postiženému člověku do tlouštíků a lenochů nedělají ani školkové děti, a já jsem tady nalezl mnoho dospělých, kteří takto hanobí, ubohé postižené lidi, kteří za své postižení vůbec nemohou (pokud vím to dělali pouze nacisté, že vyhlazovaly a hanobili nemohoucí).

Miki má nemocné ledviny a srdce a pokud vím jeho tělo nadbytečně ukládá tuk, proto je tak tlustý, viz http://ona.idnes.cz/mama-mikiho-ktery-radi-topolankovi-zadarmo-nam-z-nebe-nic-nespadne-1ci-/ona_ony.asp?c=A090914_115558_ona_ony_jup ...měly by jste se stydět a tobě Miki přeji pevné zdraví, kéž by bylo v naší zemi více takových lidí

0 0
možnosti
S

Semper_2

2. 5. 2010 17:51
Re: Humus tahle diskuse

prominte , já se sice do toho malého kluka nenavážel, nicméně musím podotknout, že jsem nezaregistroval, že  se jedná o postiženého.

0 0
možnosti
JH

hermitko

28. 4. 2010 0:52
Já se vám divím

Člověk by řekl, že dělat si legraci z nemocných dětí (mimochodem dost nehumornou) je pod úroveň průměrného diskutéra na iDnes. Evidentně není. Smutné, což?

0 0
možnosti
S

skutecnost

27. 4. 2010 14:08
Konečně

 Miki můžeš být autista, ale autisti nejsou magoři jako ty. Pár jich máme v IT.  Nebo to jsou pouze názory stejně chytrého tatínka, ktré pouze tlumočí. Trochu životosprávy by neuškodilo, spíš by člověk řek , že má společné geny s Paroubkem a Škromachem leda, že by Vlastík Tlustý??;-D;-D

0 0
možnosti
L

lrklo

26. 4. 2010 6:06
Miki hlavně se vykašli na hambáče a kolu,

aby ses vůbec dožil svých prvních voleb.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
S

Semper_2

23. 4. 2010 1:45
jestlipak bude za Bemem dochazet do haptaku

8-o;-D

0 0
možnosti
H

Homer.Simpson

22. 4. 2010 23:05
náš malý mudrlant

Dobře napapaný chlapeček s bohatým fotrem za zády, to se to pak pravicově mudruje. ;-D Až tento malý génius v osmnácti zjistí, že život není jenom o politice, tak se z toho zcvokne. A bude z toho hlavní zpráva dne.

0 0
možnosti

CZMiki

26. 4. 2010 14:43
Re: náš malý mudrlant

Kdybys nebyl deb*l, tak by jsi si zjistil, že Miki je nemocný a za svůj zevnějšek nemůže, stejně jako by jsi si zjistil, že rodinu otec opustil:-P

0 0
možnosti
P

papaya

22. 4. 2010 22:42
pokračování zítra

:-)

0 0
možnosti
P

papaya

22. 4. 2010 22:37
ale ale ale

tak tady máme jen 22 ...to je do pěti táců ještě dost práce. Kde jste kdo ?;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8259x
Největší a nejčtenější seriozní noviny v Česku - MF DNES a iDNES.cz. Osminásobní držitelé čtenářské ceny Křišťálová lupa. Server s nejdůvěryhodnějším zpravodajstvím (online redakce).

Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES

Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.