Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
G

Gargamel11

18. 8. 2010 12:02
Je to nesmysl!

Já si nemyslím,že když se žena oblékne posvém,že by musela poslouchat průpovídky nějakého moralisty stylizéra,měla by se nejspíš zamyslet,zdali není od mužů kritizována,tím myslím že kdyby se oblékla jako jeptiška,tím by na sebe upozornila daleko více než když se oblékne posvém,a to tak jak se jí to samé líbí.On také ten stylista není nic moc,jen si spíše vylévá mindráky na někom,kdo mu nedá za pravdu.Cožpak je něco špatně,když se žena oblékne skromně,dle svých finančních možností a přitom je to trochu vyzívavé?Vždyť každý normální mužský se rád ohlédne za hezky oděnou ženou a nemusí to být zrovna norkový kožich s ozdobou zlata na všech prstech,ženy jsou prostě takové,jaké jsou a my muži se také rádi necháme kritizovat kladně od žen,to dělá dobře i duši.Já nechodím také jako mnich,nebo vagabund,přesto mám svůj styl,za který se určitě nemusím stydět,protože kdybych se slušně neoblékal,tak bych to v prvé řadě poznal odevšech mých přátel,kterým se zatím dost líbím nejevím jako šunt.

0 0
možnosti
I

ika

10. 8. 2010 8:48
Jinak mi totiž

leží na stehnech, a ta jsou vsedě přibližně ve stejné výšce jako kolena.

0 0
možnosti
I

ika

10. 8. 2010 8:47
No, není mi jasné,

jak  může být sukně víc jak na dlaň nad koleny, když sedím. Možná, kdyby byl vítr...

0 0
možnosti
I

ika

10. 8. 2010 8:46
No, není mi jasné,

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

10. 8. 2010 8:24
A proč je to v redakčním blogu,

že jedna redaktorka neví, co si vzít na sebe?8-o

0 0
možnosti
KT

Ježikača

10. 8. 2010 0:55
opravdu to stálo

za napsání? mmch, fakt si překopete vzhled kvůli jednomu cizímu názoru? a taky bych, když už, se pídila po sexuální orientaci dotyčného. jestli se tedy chcete líbit mužům.

0 0
možnosti
B

bear64

9. 8. 2010 23:55
Ale jo

Syslova, jeste to jde R^

0 0
možnosti
C

Chytry.Kocour

9. 8. 2010 22:18
problémy redaktorů bych chtěl mít...

kdyby radši dumali nad tím, jak neožebračit nejchudší pracující vrstu v republice.

0 0
možnosti
J

jentone

9. 8. 2010 21:31
MNĚ?

MĚ, prosím pěkně, paní redaktorko, MĚ.

0 0
možnosti
S

SchwabXIII

25. 8. 2010 12:04
Re: MNĚ?

Vy naděláte! Paní redaktorka má mnohem významnější starosti než nějaký pravopis!! ;-)

0 0
možnosti
PN

paulina

9. 8. 2010 20:23
brek brek

Máme to my dámy těžké. Chystám se na pohovor a taky kvůli tomu budu muset rozbít prasátko ;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8259x
Největší a nejčtenější seriozní noviny v Česku - MF DNES a iDNES.cz. Osminásobní držitelé čtenářské ceny Křišťálová lupa. Server s nejdůvěryhodnějším zpravodajstvím (online redakce).

Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES

Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.