Děkujeme za pochopení.
mašlomcha
to je tím, že si pevnou linku ani mobil neplatíte
kdybyste byl OSVČ možná byste uvažoval trochu jinak. Možná byste si vzal tužku do ruky a začal počítat. Třeba takto, jsem firma a tudiž bych měl mít pevnou linku. Na zákazníky totiž působí důvěryhodnějším dojmem firma, která má pevnou linku. Zákazník chce mluvit s někým kdo je ve firmě a ne s někým, kdo je někde na ostrově Bali. Takže první věc je vyřešena, pevná linka je prostě pro živnostníka nutnost. Jak to ale zařídit, když firmu tvoří jeden člověk, nebo, když všichni jsou z firmy stále někde v terénu? To by hodně zákazníků odradilo, kdyby mu pořád nebrali telefon.
Řešením může být zařídit si přesměrování a v době mimo firmu hovory přesměrovat do mobilu. Poměrně drahé. Musíte platit dva paušály za pevnou i za mobil a potom každá minuta přesměrování je nějak účtována. Takže časem přijdete až k nabídce Mobilkomu (u.fon), a zjistíte, že dál už hledat nemusíte:
Pevná linka mobil pořídite za jeden paušál, přesměrování nic nestojí, k tomu ještě minuty volání zdarma. Doporučuji.
jenickK
Mě to baví!
Mně teď třeba volala slečna a snažila se mě zlanařit do jakési IT firmy. I když jsem ji musel odmítnout, tak mě hovor s ní docela bavil. Je fajn vědět, že o mé služby je ve světě zájem:) A profesionální styl řeči mě baví taky - rozhodně lepší než když mi zavolá nějaký zoufalec, co si chce koupit mé služby (samozřejmě za minimální cenu), a neumí se ani pořádně vyjádřit... To z něj pak rostu.
Adam Mydlář
Máte to nějak blbě zařízené.
Skoro se mi to ani nechce komentovat. Musel bych být vůči Vám opravdu nevybíravý. Nicméně mám pro Vás jednu účinnou radu. Nejste první obor, který se potýká s probléme že "odborníky" "obtěžují" zákazníci. K tomu slouží recepce nebo chcete-li helpdesk. Tam sedí nějaká stejně komunikativní slečna jako ty, které nyní volají Vám osobně. Filtruje komunikaci, takže k Vám se dostane opravdu jen ta důležitá. Tu nedůležitou vyřizuje za celou redakci. Vám pak stačí jediné. Nerozdávat těm pěkným slečnám z PR kontakt přímo na stůl, ale pouze na helpdesk. Určitě pak budete mít více času na uspokojení přání pravidelných inzerentů a na skutečnou novinařinu.
vohorelej_ strom
Moc pracovního stresu
Zvolněte, neberte práci tak vážně, budete víc v pohodě. Sakriš, teď mi došlo, že když kolegu nebo šéfa tady v Británii oslovím ne jménem, ale příjmením, jde víceméně o žert. Jo a fakt vám od srdce přeju hezký den.
limbursky.blog.idnes.cz
Ale no tak...
Pane Sůro, vždyť ty agentury a redakce ze sebe žijí navzájem a defacto vás to živí! To jste na praxi v té agentuře nezaslechl onu zoufalou nekonečně omletou větu: "Když oni za to chtějí inzerci, pak nám to otisknou, safra, kolik máme ještě v rozpočtu?"
David Rektorys
finanční vzdělávání
Skvělý text. A poradil byste prosim nasemu občanskemu sdruzeni, ktere porada opravdu zajimavou vzdelavaci akci v oblasti financniho vzdelavani, jak mame prorazit do médií a do tisku? po precteni blogu vam snad radsi ani nic posilat nebudu :-) ale jestli by vas tahle oblast zaujala, tak vice info najdete na webu http://www.cashflowturnaj.cz ps:a nejsem clovek z zadne PR agentury, neco takovyho si nemuzem dovolit. "Marketing" delam sam z domova :-D
nejchytrejsi
Re: finanční vzdělávání
Co je to ten pasivní příjem?
"..nájem z pronajaté nemovitosti"
omyl, je to nekdy vetsi drina jak ucit na VSE, neplatici, devastace zarizeni, problemy se zavistivejma sousedama, atd
reinkarnované kotěxxl1
Pane redaktore, píše se "MNĚ" jako tobě A NE "MĚ" ;o)
"Dovolat se některým mým kolegům (a velmi často i mě)" []
- Počet článků 132
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 8259x
Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES
Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.