Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pragina

6. 12. 2011 15:33
a.. CO.. pomůže mi někdo ..

0 0
možnosti

pragina

6. 12. 2011 13:26
pomůže mi někdo?? potřebuji se dostat na iDnes - zpravodajst

jsem starší žena a TY zprávy mne se.. ,.

!!!!!!!!

0 0
možnosti

pragina

6. 12. 2011 13:23
iDNES.cz

- jak Vám napsat zprávu??  - nesouhlasím s Vašim zpravodajstvím .. lžete a  šíříte nepřesné zprávy -  děláte paniku !!!!!!!!!!

0 0
možnosti

Qíteček s modrým naslouchátkem..

9. 11. 2011 23:53
Taxem myslel....

...že na redakčním blogu najdu něco o novém systému diskusí. Jako díky za něj, je hezký, že konečně jde i řadit dle doporučení, a tak konečně to doporučení má nějaký smysl, ale:

-Kam se poděl seznam diskusí? Jaxe bez toho dostat do chatu, na který Velkomazal tak rád odkazuje, když mu něco nevoní?

-Prosím o tlačítko JEN smazané. Velkomazal je hodný, že mi tímto způsobem označuje příspěvky, které stojí za to si přečíst, ev. linky na stránky, které bych si jinak nezobrazil, ale bylo by oboustranně výhodnější, kdybych si je mohl zobrazit přehledněji. A pokud by šly JEN smazané řadit podle doporučení, bylo by to hypersuper.

-Považuju za normální, že pokud na stránkách provedu nějakou, byť jen grafickou změnu, se za ni pochválit, čtenáře informovat o nových převratných funkcích, zdůraznit, že to vše dělám proto, aby mi po těch stránkách surfoval eště lépe a radostněji.... Proč to neděláte?

Díky za odpověď.

0 0
možnosti

Modrý a zelený blesk

9. 11. 2011 15:10
NJN,

popsáno dobře: někdo hodnotí schopnosti uživatele, jinej schopnosti nově nabyté hračky.

A ten psychiatr je básnická licence, i když psychiatrovi zřejmě mac bez problémů dostačuje.

0 0
možnosti

Yarda.

8. 10. 2011 7:37
S výrobky Apple jsem se zatím osobně nesetkal

a nějak nevím, že by mi to mělo chybět. Ale na rozdíl od popíračů si myslím, že tahle značka měla (má a snad bude mít) obrovský význam v tom, že výrobci, jejichž produkty by mi chyběly, byli nuceni se se značko Apple srovnávat a to tlačí pokrok dopředu. Asi tak jako se SSSR a USA doháněly a předháněly v kosmickém závodu.

0 0
možnosti

wiki5.5

9. 11. 2011 14:38
Re: S výrobky Apple jsem se zatím osobně nesetkal

a proc se asi "musi" s tou znackou srovnavat?

0 0
možnosti

psychiatr

8. 10. 2011 5:04
Jablečný zákal

Mám podezření, že vaše diagnóza se jmenuje jablečný zákal.

.

Je to jako kdyby to napsal třeba jehovista - stačí nahradit slovo Macintosh slovem Bůh.

0 0
možnosti

falm

7. 10. 2011 14:22
Dekuji, ale radeji ne

Kdyz vidim neco od Apple vzdycky si vzpomenu na teleshoppingovy vyrok: "Uz zadne desitky zbytecnych prostroju. Na to staci jediny solidni vyrobek."

Desitky hracicek od Applu, kazda umi od neceho trochu, ke vsemu musite dokupovat jen drahe znackove prislusenstvi, veskera obsahova nabidka je prakticky rovnez pod kontrolou Applu...

Dekuji. Mam jeste vlastni mozek a svobodnou vuli.

1 0
možnosti

janduben

7. 10. 2011 19:27
Re: Dekuji, ale radeji ne

proc lzes, k apple se bezne dela prislusnestvi od jinych vyrobcu a i noname asijskych

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS