Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FS

Otevřený dopis redakci iPlus.

Vážení, vaše změny v deanonymizaci znamének vedly k tomu, že místo abych něco smysluplného dělal na svém políčku, lesíčku a zahrádce, tak se tady od oběda chechtám a píši nesmysly. Zvažte prosím, zda uvedené novoty neuvedete do původního stavu, anžto takhle nic venku neudělám. Máte jedinou kliku, že venku je bahno a prší, jinak bych se s vámi soudil o náhradu škody a dal vám všem jedno obrovské mínus.

S pozdravem, František Smutný, v.r.

13 1
možnosti
DM

;-D;-D;-D

Nááhodou, já jsem se po dlouhé době zapojila do diskuse;-)

3 0
možnosti
IF

Chvilku jsem tady nebyla a úplně jsem se ztratil ;-( Tak jsem to oplusoval šmahem komplet celé a jen doufám, že se mi tam nepřipletl omylem i nějakej macek ;-)

3 0
možnosti
IF

NEBYL ;-D To zas bude keců o nevyjasněné orientaci :-P

4 0
možnosti
DM

Omlouvám se všem, které nestíhám plusovat, občas se začtu, no...;-D;-D

4 0
možnosti
DM

POZOR, ANONYMNÍ PLUS! OPAKUJI, ANONYMNÍ PLUS!

"Ivo František92806 , Tereza Sasínková78808" a třetí co?!

Podezírám Solanovou!

3 0
možnosti
JF

J12a90n 55F23r81o22l69í50k

10. 6. 2013 18:00

Jsem docela rád. Tady stačilo napsat jméno Klaus a už Vám pravidelně přistálo 17-22 mínusů.

1 5
možnosti
FS

Se nedivte. Napsal jste "Klaus"? Napsal. Máte ode mne mínus.

5 1
možnosti
MS

Tady to krásně frčí R^

Akorát že se mi už párkrát povedlo (tady ještě ne) kliknout na plus nebo mínus, aniž bych vůbec chtěla hodnotit, protože jsem najela špatně, když jsem šmírovala, kdo co kde a komu  :-(

9 0
možnosti
Foto

Taky jsem už se podobným způsobem uklikla ;-D

6 0
možnosti
JR

J78i90ř92í 19R58y50s

10. 6. 2013 17:39

minusování podporovala mj.možnost psát příspěvky až po získání 1000 bodů.To se mohl člověk "zbláznit" co tam je za příspěvky ,ale nemohl se vyjádřit,tak jsem i já mínusoval.

4 1
možnosti
JS

Tak to už prý teď taky nejde. Litr a nebo nic.

4 0
možnosti

Nebylo by lepší si to napřed zkusit někde bokem a teprve pak s tím vyrazit sem?

Funguje to přibližně stejně jako registr vozidel.

2 0
možnosti
JS

Vždyť to šlape náramně!

4 0
možnosti
DM

Šiš...dá se to léčit?! Jsem tomu dočista propadla8-o;-D

5 0
možnosti
Foto

Safraporte, já dnes taky, a to mam sákryš co dělat! ;-D

Nejradši bych si dala tucet minusů ;-(

1 3
možnosti
Foto

Tady to dnes fičí, pomalu jak za starých časů ;-D R^

5 0
možnosti
JS

Martin Kavka vám za to dal plus, kdybyste nevěděla.

5 2
možnosti
MK

Nejlepší plus na tomto je, že ti co si to vybrečeli, tak jsou s minusem na tom pořád stejně. Takže by mě zajímal následující krok redakce:-)

6 0
možnosti
JS

Nic na nás nepřivolávejte, mám pocit, že někde už se pracuje i na možnosti lehkých elektrošoků za minusy.

3 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8259x
Největší a nejčtenější seriozní noviny v Česku - MF DNES a iDNES.cz. Osminásobní držitelé čtenářské ceny Křišťálová lupa. Server s nejdůvěryhodnějším zpravodajstvím (online redakce).

Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES

Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.