Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Ona ta identifikace má něco do sebe. Někdo má plusy a minusy. Člověk se podívá kdo znamenkoval a  pak si vybere partu ke které se přidá. R^

4 0
možnosti
Foto

...třeba já se nepřidávám k žádné partě, jsem solitér ;-)

2 0
možnosti
Foto

Je to napytel....dřív jsem na článku o Zemanovi napsal jenom "Ahoj" a už jsem měl mínusů 10....teď mě nikdo nechce mínusovat......chybí mi mínusy......aspoň sem mi nějaký vražte;-(

3 11
možnosti
IF

Vám? Ani náhodou! ;-€

2 0
možnosti
JJ

J81a17n 38J32a15n82e98č65e49k

10. 6. 2013 14:10

Tak se právě nachytal jeden redaktor idnesu, který v diskuzi "Kaskáda upouští víc vody než před povodní..." vehementně mínusoval jednoho svého oponenta, protože absolutně netušil, že to je vidět ;-D;-D;-D

8 0
možnosti
MK

Škoda, že se nedalo minusovat včera na aktualne.cz

Tam by nadpis, že Labe ohrožuje Německo a Maďarsko (nebo tak podobně)

2 0
možnosti
MK

Tak jsem prošel diskuse a málokde se znaménkuj. Tak jsem to honem napravil. Bylo to jednoduché. U některých jmen člověk nemusí číst příspěvky, tam je hned jasné, zda plus či minus. U některých to je složitější. Tam člověk musí přečíst příspěvek i předcházející a pak se musí rozhodnout. :-)

5 1
možnosti
TS

Já z vás fakt jednou omdlím! ;-D

3 0
možnosti
MK

Vidím to tak, že pokud se na diskusích řešili minusy, tak teď se budou řešit dvojnásobně. Plačky co plakali doteď, budou teď plakat adresně, a to se vyplatíR^

7 0
možnosti
PK

;-D R^ 

Sem tu někde viděla pana Kočičku - snad by mohl zaujmout stanovisko k tomu, jak se budou řešit takové diskuse mimo téma blogu ;-)

3 0
možnosti
Foto

To je stejně sranda, místo toho, aby se redakce soustředila na nesmyslně vysoké plusy nebo mínusy z jednoho a toho samého IP, což značí většinou jelimana, co si na stejném počítači sedíce jen přepíná svá alter ega, tak na to jde tak, že nám veřejně předloží seznam těch několikanásobných identit jednoho a toho samého máka. Ten se jistě zastydí, a příště bude používat jen jednu identitu...;-D

2 3
možnosti
FB

Mně to celé připomíná jedno tajné hlasování, které před časem proběhlo u nás v práci, kdy se majitelé rozhodli, že sníží počet zaměstnanců o 20%, což pro naši divizi znamenalo, že odejde deset lidí.

Náš šéf se dostal do nezáviděníhodné pozice, kdy musel proplout mezi Skyllou a Charybdou zosobněnými zahraničním vedením a svými podřízenými. Tlak na něj byl velký, a tak jednou na poradě vybouchl s tím, že abychom si to vyzkoušeli sami rozhodovat o osudu jiných a navrhl ve slabé chvilce nezávazné tajné hlasování, ve kterém měl každý vybrat daný počet svých kolegů, o kterých si myslí, že by to měli být oni, komu zůstane Černý Petr v podobě výpovědi. Všichni dostali stejný arch papíru, kde bylo 52 jmen včetně jeho vlastního, zaškrtávalo (nebo chcete-li, mínusovalo) se jich deset. Výsledky byly až na jeden případ téměř vyrovnané, plus mínus jeden dva hlasy a ukázalo se tak opět, že co díra do zadnice, to názor.

Kolega, který jako jediný dostal mínus 47x, pak chodil po firmě a vykřikoval něco o tom, že má dvě děti, hypotéku a auto na úvěr, tak proč on, že jsou tu mladší a také starší a že se mělo hlasovat veřejně a neustále se všech vyptával, kdo ho zaškrtnul. Odpověděl jsem mu tenkrát, že se ptá, vzhledem k tomu děsivému skóre, blbě, že by se spíše měl ptát, kdo ho nezaškrtnul. "Takže jsi mi dal hlas?" nedal se odbýt.

"Nikoliv, já zaškrtnul pouze dvě jména. Svoje, protože mi to tady už leze krkem a hodlám změnit špajz, takže spojím příjemné s užitečným, neboť jak víš, výpověď znamená odstupné 2+3. A taky jsem zaškrtnul šéfa, protože jestli nezná své ovečky a netuší, kdo se tady jenom veze a kdo je strategicky důležitý a nemá koule na to, to rozhodnout, měl by dělat něco jiného. A taky jsem mu k tomu napsal dolu pod seznam patřičný komentář i s podpisem......"

12 0
možnosti
Foto

tak pokud tohle není "urban legend", tak velký respekt;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Koukám, že už to frčí a někde zpětně ;-D. Docela zábava, ale huš, polední pauza končí a šup pracovat!

2 0
možnosti
Foto

Bylo to od prvního příspěvku v této diskusi a nějak mi nedošlo, že je tu od pátku. Ale už to posouváme zpátky do budoucnosti.

2 1
možnosti
DM

Hm, škoda, že se do minulosti nezobrazují dárci plusů. By mě bylo zajímalo, kdo mě měl nezištně VTakhle se to už nikdy nedozvím...

4 0
možnosti
DM

Díky, Mariane, už potřetí! Znamenám si do notýsku;-D

2 0
možnosti

Tak je to fakt srandovní hračka, ale zatím patří má pochvala panu Dušanu Dostálkovi, který mě nijak s mínusama nešetřil, co jsem se tak letmo podíval na svém blogu, ovšem klidně mi dával i plusy - takže má poklona, protože je vidět, že to dával vskutku podle toho, jak mé příspěvky viděl, a ne na základě nějakých sympatií či antipatií:-)

0 1
možnosti
DD

Zdravím, pane Šestáku. Snažím se vždy číst OBSAH příspěvku, i když to jméno autora je tak výrazné. Jsou blogeři/diskutéři, které vyloženě nemusím (vy mezi ně nepatříte) a přesto jim klidně to + dám, protože napsali názor, s kterým se ztotožňuji. A opačně, samozřejmě. Strašně mi vadí, že jsou zde pořádány úplné hony na některé blogery a tito jsou uráženi, mínusováni, kádrováni atd., aniž by ti "honci" četli jejich příspěvky a pobrali jejich obsah.  

A děkuji za pochvalu, řeknu to manželce, snad mi nebude tolik nadávat, že se tady tak často vykecávám:-);-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8259x
Největší a nejčtenější seriozní noviny v Česku - MF DNES a iDNES.cz. Osminásobní držitelé čtenářské ceny Křišťálová lupa. Server s nejdůvěryhodnějším zpravodajstvím (online redakce).

Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES

Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.