Diskuse

Reakce na blog Rajčatový “pedotlak”

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D34a63v39i30d 49K59r67á12l

29. 1. 2014 12:23

čejka je pomatenec. Ten snad najde čerta i za oltářem;-D

0 1
možnosti

Asi bych měl smazat z blogu fotky zvířat, můžou je vyhledat zoofilové....kam ten svět spěje:) rodiče jsou nezodpovědní, že takové fotky na net dávají. Ale otázka je proč autor blogu neprobírá i FB, kde rodiče mají fotky dětí veřejně...Rv

Myslím si,že v tomto je redakce rajcete osočena neprávem...

2 0
možnosti

...asi jste nikdy neviděl, jakou rychlostí mizí z Facebooku či Youtube byť jen obrázek nahého dospělého lidského těla

0 0
možnosti

P77e30t87r 18M20u69r43č12e74k

27. 1. 2014 19:11

Po přečtení mne polila hrůza,mám totiž v albu hanbaté fotky svých synů jak leží na bříšku a kouká jim holý zadeček.

Včera o půlnoci jsem potichu vstanul,vydoloval fotečky z alba zabalil je do alobalu (co kdyby nějaké specielní kamery) a vydal se za tmy do blízkého lesa svírajíce v ruce lahvičku s H2SO4 v druhé motyčku a na levé noze leukoplastí přilepené fotečky.

Když jsem shledal že světla města nejsou vidět skontroloval jsem cca 40 okolních stromů zda nejsou instalované nějaké kamery,fotopasti nebo něco podobného.Půl hodiny jsem seděl ze zadržovaným dechem jestli nemám v patách nějaké protipedofilní komando.Potichu jsem kopal motyčkou jámu cca 2 metry hlubokou,posléze odlepil inkriminované fotky z nohy natáhl si chirurgické rukavice (otisky prstů) a jednu po druhé spálil,nato polil H2SO4 a vzápětí se snažil zasypat jámu.Hlínu jsem pravidelně udusával a nakonec jsem stopy své snahy zakryl pripravenými drny trávy.

Obezřetně jsem se vzdaloval z místa mého nepěkného činu.Doma jsem si připravil zubní kartáček,pastu na zuby, mýdlo do igelitky položil na noční stolek (co kdyby) a usnul.

Když najednou někdo zvoní,hlavou mi problesklo že PČR zasahuje brzo ráno snažil jsem se uchopit pytlík s kartáčkem na zuby a být připraven na zákrok komanda se ozvala rána.Vylomili dveře,blesklo mi hlavou....

Když jsem se probral zvonící budík se válel na zemi , z čela se mi kapal studený pot. V práci jsem se omluvil za pozdní příchod a můj výkon nestál za nic.Fuj...Hned jak přijdu domů dám deci Ferneta a otevřu album .

10 1
možnosti
Foto

Sice vtipne, ale mam pocit, ze cas vami vynalozeny neni uplne adekvatni tomu, ze stacilo napsat, ze jste autora bud nepochopil nebo s nim jen nesouhlasite ;-D

0 2
možnosti

Ten článek ukázal rodičům, proč by měli být opatrní. Takové osvěty není nikdy dost. Tím měl však skončit. Obviňovat redakci iDnes bylo dost mimo mísu. Je to jako obviňovat majitele nástěnky, na kterou si lidé vylepují své veřejné fotky, že nehlídá, zda opodál neokounějí pedofilové. Tohle si mají ohlídat sami rodiče.

8 0
možnosti

Respekt zase neměl o čem psát, no... abysme se z toho nezbláznili. Nahatý děcka běhají na koupalištích - a i když bych to nenahrával na rajče, typická uživatelka serveru mimibazar.cz to klidně udělá. Je to její věc. Za těchto podmínek Rajče žádného úchyla nevytvoří. Moderní hyperkorektnost ukazuje směr, ale ne jak daleko jít. Musí to mít nějaké hranice nebo za chvíli bude trestný čin dát dítěti přes zadek.

8 0
možnosti
Foto

Dat diteti pres zadek zatim nastesti trestny cin neni, ale precin to je zcela urcite ;-D

0 0
možnosti