Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

Pavel_D

9. 11. 2009 17:54
Nedivím se,

že se opět musela zpřísnit pravidla. To, co jsem našel v mnoha komentářích, neodpovídá ani 5. restaurační skupině. A ještě k tomu chudák mateřský jazyk. A kolik lidí ani neobjevilo, že na klávesnici jsou i písmenka s nabodeníčky.

Přimlouvám se ale, aby smazání příspěvku bylo vždy autoru oznámeno mailem včetně zdůvodnění.

Já dopadl špatně na diskusích ke článkům na http://www.turnovskovakci.cz . Poukázal jsem na to, že starostka je bývalá členka KSČ a že to má vliv na její rozhodování. Administrátor mi komentář vyškrtl (ač zde žádná pravidla nejsou stanovana). Šlo o to, že radnice se rozhodla pokácet krásnou lipovou alej v ulici Alej legií i přes odpor občanů. Bylo to provedeno potajmu, aby se občané nemohli bránit (jako to udělali studenti v ulici Skálově - bránili stromy vlastním tělem), a aby to nemohla zarazit Krajská inspekce životního prostředí. Poprava stromů se konala dopoledne v sobotu 7.11.2009.  Stálo by to za reportáž.

0 0
možnosti
JN

akiller

9. 11. 2009 19:00
Re: Nedivím se,

"...aby smazání příspěvku bylo vždy autoru oznámeno mailem včetně zdůvodnění."

Dovede si, milý pane, představit, kolik takových příspěvků je denně mazáno? To by cenzoři nedělali nic jiného, než obesílali aktéry emaily s vyrozumění. A důvod by byl namnoze stejný - vulgární slova. Ovšem blokace za tři pravopisné chyby v příspěvku by nabyla na škodu :-)

"...že starostka je bývalá členka KSČ..." Nemyslím si, že komunistická minulost by vedla jedince k podpoře vykácení aleje. Jelikož s tímto problémem nejsem seznámen, nemohu o něm více diskutovat.

0 0
možnosti
JD

maudite

9. 10. 2009 1:38
Jsem rad

ze na idnes vladne takovyto nazor, nazorovy posun je zrejmy. To znamena, ze by se na blog Idnes mohl vratit Ross Hedvicek ?

0 0
možnosti
S

Semper2

15. 10. 2009 13:26
Re: Jsem rad

R^;-)

0 0
možnosti
W

Wendolene

7. 10. 2009 8:09
Jesteze jsem tak "bohata",

ale stejne je cely system nefer. Cenzori jsou velmi nespravedlivi, mazou ostosest mnohdy nevinne prispevky a vulgarni nechavaji. Zalezi asi, jak se kdo vyspi. Ti znami provokateri stejne maji nasbirano uz dost, takze tech se to jen tak nedotkne. Co idnes nevymysli, aby mela slusne diskuse...coz je nemozne, to jeste nepochopili? Dokud  budou tvrdit, ze je Maslikova sexy, ze je Svejnar chytry a uzitecny pro CR, ze muslimove jsou hodni, ze romove jsou prinosem pro Cesko, tak porad bude nekdo nekde nadavat...:-P

0 0
možnosti
PZ

permanentně zabanován

7. 10. 2009 7:46
znam jednu divku,

ta ma dukaty, ma dukaty... ;-D;-D;-D Rv

0 0
možnosti
WS

wandering star

6. 10. 2009 19:24
Kdo dukáty má, ten blábolit může (F. Gellner)

Už mi psalo na e-mail několik známých, že by se zapojili do diskuse, ale nemají dost dukátů, pročež se na to i na celý i-dnes můžou ...

0 0
možnosti
JS

--Judith--

10. 11. 2009 18:07
Re: Kdo dukáty má, ten blábolit může (F. Gellner)

Můžou. No a?

 Tak ať to udělají!

0 0
možnosti
O

OldShatterhand_

6. 10. 2009 19:07
Hm, tak mi cenzor smáznul jeden příspěvek a odečetlo se mi

200 dukátů ;-O;-O

0 0
možnosti
NB

j@ck

6. 10. 2009 19:14
Re: Hm, tak mi cenzor smáznul jeden příspěvek a odečetlo se mi

obsahoval dva vulgarni vyrazy nebo dva nevhodne obsahy

0 0
možnosti
PZ

permanentně zabanován

6. 10. 2009 17:32
nevazena redakce mistniho bulvaru yHojte,

dnes jste mi beze slova vysvetleni smazali jeden muj ucet. nevim o tom, ze bych psal nejaky urazlivy komenty. a pokud ano, tak jste mi meli poslat mejla, ze se vam moje nazory nelibi, ze me mazete, abych vedel, ze mam prestat psat svoje kriticky (ale neurazlivy) nazory. jdete do (_._) !!!!!!

0 0
možnosti
MIN

maagoor22

6. 10. 2009 16:52
0 0
možnosti
PZ

permanentně zabanován

6. 10. 2009 17:34
Re: otevřený dopis IDNES

R^R^R^

0 0
možnosti
V

VentreSaintGrisIII

6. 10. 2009 15:38
Nevěřím, že to nebude

politicky korektní cenzura. Mám například zcela konkrétní zkušenost, že mi bylo zakázáno diskutovat za příspěvek (dotaz do diskuze):

"To, že na Idnes dělá cenzora cikán je fakt nebo jen takový místní urban myth?"

nebo za odkaz na fotku, kde Kocáb v černém zvedá pravici s komentářem:

"hajlující Kocáb :-)"

Neříkám, že mi nebyli mazány příspěvky třeba i za vulgarity, ale dobrá polovina byla klasická politická cenzura ve smyslu výše uvedeného.

0 0
možnosti
NB

j@ck

6. 10. 2009 16:58
Re: Nevěřím, že to nebude

ty jsi clen delnicke strany? podle tvych komentaru to tak vypada.

0 0
možnosti
GG

grapas galvanizadas

6. 10. 2009 14:19
p..a

Každá cenzura je špatná. Žádný cenzor z principu nemůže být nestranný. Tak to prostě je. Demokracie je o diskuzi  a názorech - pokud už předem nějakej disvalifikujete,stává se plíživá totalita.

0 0
možnosti
P

praveverka

6. 10. 2009 15:13
Re: p..a

nadávka není názor. Názor je slušně a věcně vyjádřený komentář k určitému tématu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8259x
Největší a nejčtenější seriozní noviny v Česku - MF DNES a iDNES.cz. Osminásobní držitelé čtenářské ceny Křišťálová lupa. Server s nejdůvěryhodnějším zpravodajstvím (online redakce).

Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES

Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.