Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J i ř í

6. 10. 2009 13:44
Souhlasím.

Proč mám v diskuzích číst tolik příspěvků od zakomplexovaných a nenávistných primitivů? Ti ať raději opravdu diskutují v hospodách 4. kategorie.

0 0
možnosti
S

Semper2

6. 10. 2009 13:32
Vaše censura je často politická a selektivní...

některé skupiny "vyvolených" požívají v diskusi téměř imunity, nesmí se na ně ani "šáhnout", namátkou: homosexuálové, Cikáni, různí etnočinovníci, židé. atpod.

Ale např.vůči křestanům, najmě katolíkům je povolena každá  rudá vulgarita, ba i vyhrožování násilím - a to i na blozích !!! Tam jako by váš "kodex" neplatil...

Operuje se tím, že sem nalezla bolševická luza z Novinek, ale úroveń diskusí na hlavní straně byla mizerná už před nástupem chaotů z internetového RP.

Váš systém mi připomíná sofistikovaný bič normalizačních bolševiků: budeš hodný, budou penízky, budeš-li velmi hodný a lojální ( třeba jako p. Binko ) dostaneš možná i "devisový příslib". Pokud ne, dostaneš výstrahu okresního náčelníka a nepřestaneš-li ani potom, budeš vaporisován.

Salve !

0 0
možnosti
LH

Tryskomys Muf

6. 10. 2009 12:28
Jak typicke

Jak typicke. Novinari iDnes "prekvapive" vynechali tu nejzavaznejsi pripominku, totiz trpka pravda, ze - jaka je uroven novin - takova je uroven jejich ctenaru potazmo diskuteru. A pravdou je, ze kvalita iDnes je stale desivejsi, at uz se to tyce kvality zpracovani clanku, vyberu clanku, pravopisu a stylistice, a schopnosti samotnych novinaru.RvRv

0 0
možnosti
R

Rosomak

6. 10. 2009 12:50
Re: Jak typicke

Není to pravda. IDNES má minimálně stejnou úroveň už drahnou dobu.

Ale diskuse zde začaly být neúnosné po povinné registraci na novinky.cz, kdy se sem natáhl frustrovaný politizující póvl..

A tam to tehdy byla žumpa.

0 0
možnosti
MS

touring

6. 10. 2009 12:08
Ad jobDNES

No jooo, ale to jste ty pravidla zmenili az po tom prispevku ;-) A jeste by me teda zajimalo podle jakeho klice jsou nektere prispevky smazany tak, ze se jeste zobrazuji v tom "zobrazit vcetne smazanych prispevku" a kdy jsou smazany bez nahrady (tj.uz nejsou videt ani mezi smazanyma).

0 0
možnosti
PV

Alcator

6. 10. 2009 12:05
Moje výtka zůstala nezodpovězena.

Už pod článkem o spřísňování jsem uváděl, že považuji za problém omezení délky příspěvků na 1000 znaků a 4 odstavce. Uváděl jsem tam i argumenty. Zde na to reakci nevidím, mohl bych tedy dostat odpověď od redakce alespoň v diskuzi?

0 0
možnosti
Y

yv478

6. 10. 2009 12:07
Re: Moje výtka zůstala nezodpovězena.

Myslím, že 1000 znaků je rozumný kompromis, když ti to někdy výjimečně nestačí není problém to rozdělit do dvou nebo i více příspěvků !!

Být ten limit větší, tak sem grafomani kopírují kde co :-P

0 0
možnosti
B

blastula

6. 10. 2009 11:14
Nevysvětlená záhada

Příspěvek byl smazán- přesněji bylo avizováno že redakce si ho nepřeje., ač neobsahoval nic ze zakázaného.Ani názor který vyjadřoval nebyl nijak extrémní. Na dotaz proč tedy byl smazán zatím odpověď nedorazila. Podezírám redakci, že se snaží vytvářet  atmosféru názoru lidu tím, že určitou skupinu názorů zkrátka probere a to i  pouze z ideového hlediska.

0 0
možnosti
M

medikovec

6. 10. 2009 11:16
Re: Nevysvětlená záhada

R^

0 0
možnosti

vitvit

6. 10. 2009 11:03
kolik mate dukatu ??

nikdy sem dukaty nesledoval, ale asi budu muset začít...

mam tenhle nick už asi 5 let a zatim sem nasbiral jen cca 1400 dukátů :(((

ale jestli sem to dobře pochopil můžu napsat 11 sprostejch příspěvků, než to přestane fungovat :))))))))

0 0
možnosti
Y

yv478

6. 10. 2009 10:49
Kdybyste tach ještě típli ty chaty, které vůbec nesouvisí

s články a mají statisíce příspěvků ;-O Adamec, Dubnice, Sexuální návrh a další ;-O

0 0
možnosti
HM

hany1

6. 10. 2009 11:37
Re: Kdybyste tach ještě típli ty chaty, které vůbec nesouvis

R^R^R^

0 0
možnosti
RRS

(gbd)

6. 10. 2009 10:17
Dotaz na dukáty

Dobrý den!

Nikde se mi nedaří zjistit můj počet dukátů, nebo se "přihlásit" k jejich sběru. Co vše je k tomu potřeba?

Brouzdám na iDNESu poměrně pravidelně a přispíval jsem i do diskusí - teď mi hrozí, že budu jen "pasivním" čtenářem a to by mne nebavilo. (Pozn.: nevím, že by mi kdy byl smajznut příspěvek - snažím se být slušným.)

0 0
možnosti
RRS

(gbd)

6. 10. 2009 10:28
Re: Dotaz na dukáty

Teď v podstatě můžu leda zkusit, jestli mne to nechá vložit druhý příspěvek do diskuse.

0 0
možnosti
K

K-D

6. 10. 2009 10:11
Změna pravidel pro diskuze

Vzhledem ke změně pravidel by byla vhodná možnost na požádání autorům blogu přidat potřebný počet

"dukátů", aby mohli pod svými články diskutovat.

Další z možných vylepšení je uvádět přímo pod titulem článku jestli je diskuze povolena nebo zakázána. Tím by měli být zvýhodněni autoři, kteří diskuze povolují (zatím je to spíše naopak)

0 0
možnosti
ZK

SID09

6. 10. 2009 12:01
Re: Změna pravidel pro diskuze

A dostanu odpověď co mi bylo smazáno s výší sankce ? Já svoje diskuze moc nesleduji a tak ani kolikrát nevím co mi bylo smazáno.  Zjistil jsem ale, že můj příspěvek byl smazán - asi s celým vláknem, nebo jen proto, že se v něm vyskytl pravdivý, leč nepříjemný názor.!!!! 

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8259x
Největší a nejčtenější seriozní noviny v Česku - MF DNES a iDNES.cz. Osminásobní držitelé čtenářské ceny Křišťálová lupa. Server s nejdůvěryhodnějším zpravodajstvím (online redakce).

Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES

Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.