Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

etablovaný skupiňák

26. 7. 2010 17:16
internetové

diskuze rozbíjejí hlavně cenzoři, víte?:-P

0 0
možnosti
K

kočičkamňau

26. 7. 2010 17:38
Re: internetové

R^;-D

0 0
možnosti
GMV

Glock Mark VIII.

26. 7. 2010 15:20
Hmm, mně přijde jako příklad trolla tzv. titulkář na idnesu

Např. v článku

http://zpravy.idnes.cz/behem-vikendu-zemrelo-pri-nehodach-8-lidi-pres-prisnejsi-kontroly-pyh-/krimi.asp?c=A100725_181215_krimi_taj

byl původní název

"Víkendové nehody zabily osm lidí, policie posílila kontroly"

Tak nevím, kdo tady provokuje ....

0 0
možnosti
LH

zdeseny obcan

26. 7. 2010 16:04
Re: Hmm, mně přijde jako příklad trolla tzv. titulkář na idnesu

Novinar je profesionalni troll.

0 0
možnosti
BD

Boulder Dash

26. 7. 2010 14:52
jednou jsem delal podobny psychovyzkum

v diskuzi pod clankem o hladomoru v Africe, kde byli vyfoceny hubene deti, nebo o nedavne ekologicke katastrofe. Do diskuze vzdycky prispiva par skutecnych psychopatu. Je vsak tezke odlisit psychopata od provokatera. Dnes ty diskuze zkouma spousta psychologu, vychazeji clanky a ucebnice o tom, jak se ruzne typy osobnosti projevuji v diskuzich, jak pusobi diskuze desinhibicne atd Jedna ucebnice cyberpsychologie je treba zde

http://www-usr.rider.edu/~suler/psycyber/psycyber.html

Trolly je nejlepsi ignorovat.

0 0
možnosti
GMV

Glock Mark VIII.

26. 7. 2010 15:22
Re: jednou jsem delal podobny psychovyzkum

Takový František Potřebný je ale jednička. Má naprosto neuvěřitelnou normalizační hatmatilku! R^

0 0
možnosti
KJ

zpetak

26. 7. 2010 14:43
Já jsem zase troll socka.

Budu si trollovat s hrubkami, budu si trollovat pěkně lůzově. Myslím si, že tím nadělám daleko méně škody než trollové redakční, kteří si svoje trollovosti užívají na určitých blogeřích  kteří se vymykají svojí filozofií , svojí inteligencí a vnímáním světa od filozofie , inteligencí a vnímání světa a rozkazů zaměstnavatelů trollů redakčních.Viz pan Bosák. A to ještě pomocí trollů zahraničních, zaoceánských trollů.....

0 0
možnosti
GMV

Glock Mark VIII.

26. 7. 2010 15:16
Re: Já jsem zase troll socka.

Lůzově? Lůzrově? 8-o 

0 0
možnosti
S

Semper_1

26. 7. 2010 14:41
VB už úkoluje redakci...Takže PS - VB ?

Pomocná stráž nastupuje v takovým chvatu, že gramatiku zapomněla na cimře.;-D

0 0
možnosti
OU

26. 7. 2010 14:27
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
R

ranocchiella.bellissima

26. 7. 2010 14:59
Re: já myslím,

R^ 100% souhlas R^

0 0
možnosti
TL

Kurt21

26. 7. 2010 14:18
Troll lingvista

Já jsem troll lingvista, řečený též jazykový purista (neplést s turistou, prosím). A jestli je něco, co mne dokáže vyprovokovat, pak je to neznalost základních principů spisovného jazyka - zvláště pak u "žurnalistů".

Napsat větu "Nebo šířili program, po jehož instalaci se lidem na počítači objevili nevhodné obrázky" přeci nemůže nikdo, kdo má jakékoliv jazykové vzdělání. Cožpak shodu podmětu s přísudkem je vám, novinářům, dovoleno takto okázale ignorovat? !!

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8259x
Největší a nejčtenější seriozní noviny v Česku - MF DNES a iDNES.cz. Osminásobní držitelé čtenářské ceny Křišťálová lupa. Server s nejdůvěryhodnějším zpravodajstvím (online redakce).

Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES

Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.