Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Shikula

19. 10. 2012 18:34
Dotaz na redakci.

Kdyz teda mazete i "hlusinu" ktera je slusna, prijde i tak clovek o 100 bodu a po 10 smazani bude zablokovan?

0 0
možnosti
MSBN

muž s brašnou neprošel

18. 10. 2012 0:30
No,myslím,že v listopadu budete čůčat

A ten odliv reklam,ze kterých tyjete!;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D Už se těším.

4 0
možnosti
PV

pavsson

17. 10. 2012 23:16
Cenzor

Fanatičtí příznivci bývalého prezidenta to neradi slyší, ale problém je v tom, že je to pravda. Problém jedna: Chemapol byl vytunelován a jedním kanálem tohoto tunelu byl i nákup Lucerny. Problém dvě: hlavním představitelem Chemapolu byl estébák Junek. Problém tři: Celá ta transakce byl jen naschvál právě švagrové, která nabízela dokonce i vyšší cenu. Takže nikoliv Pravda a Láska, ale obyčejný Truc a Naschvál. Havel byl totiž také jen normální člověk s mnoha špatnými vlastnostmi, nebyl to opravdu žádný mravní velikán.

Tenhle příspěvek mi dnes cenzor smazal. Ani písmenko jsem nezměnil, skutečně tohle mi ten anonymní mazač smazal. Ani po desátém přečtení jsem tam nenalezl nic vulgárního nebo urážlivého. Skutečně se nemohu dočkat, až mi 1.11.2012 zruší účet. Jestli tohle není bolševická cenzura, pak nevím...

Jak si redakce představuje diskuzi? To skutečně chtějí, aby si lidi jen posílali smajlíky????

7 0
možnosti
MSBN

muž s brašnou neprošel

18. 10. 2012 0:33
Re: Cenzor

Ten článeček je protkán alibismem a lžemi. Mažou,jak se jim kdo líbí.

2 0
možnosti
E

elkar

16. 10. 2012 17:16
viz NOVINKY.cz

Na novinkách tohle zavedli před lety a diskuze tam fungujou stejně jako tady.

Stejně jako tady se tam najdou idioti a trollové stejně jako tady se to cenzuruje. A ve výsledku je každýmu jedno jestli to napsal Novák nebo Lopata. Prostě NO BIG DEAL. Copak si myslíte, že díky tomu že tu budete mít pravý jména na vás budou posílat policii kvuli výrokům tady nebo že když už sem nikdy nepřijdete, že je to raní?

Opravdu jen zlomek, malé procento, čtenárů zde přispívá a většina z takových, jak to bývá, stejně nic hodnotnýho do diskuze nepřinese. Je s tím třeba něco dělat a proč to tedy neudělat stejně jako už to někdo udělal dřív. Právě třeba jako na Novinkách.

TL;DR stručně řečeno - myslím,, že je to dobrá změna.

0 2
možnosti
G

gaisaka

15. 10. 2012 14:07
Nic tak ubohého

jsem dlouho nečetl. Prý rušíme kodex, každému musí být jasné...

Tak panáčci, začneme navážno. Nehodlám hrát vaši ubožáckou hru, a TÍMTO OFICIÁLNĚ ŽÁDÁM O OKAMŽITÉ ZRUŠENÍ SVÉHO ÚČTU, A ZABANOVÁNÍ SVÉ IP ADRESY PRO PŘÍSTUP NA VÁŠ SERVER.

Jsem ochoten vám to potvrdit na přihlašovacím mailu, i tu známku na dopis za vás ještě utratím.

MYSLÍTE SI, ŽE U LIDÍ PŘEVLÁDNE ZVĚDAVOST A TOUHA SMÁT SE VAŠÍM ÚLETŮM. JSTE NA OMYLU, SITUACE VE SVĚTĚ SE PŘIOSTŘUJE, A NENÍ JIŽ ČASU NA ZBYTEČNOSTI (JAKO VÁŠ "SERVER"). ŽÁDÁM VŠECHNY SLUŠNÉ LIDI, ABY MĚ NÁSLEDOVALI A ODEŠLI ODSUD. TO JE JEDINÁ CESTA, JAK JIM UKÁZAT, ŽE PÁNEM JE I V MÉDIÍCH ZÁKAZNÍK, A NE ČÍSI SLOUHA.

S pozdravem "Lidé bděte" Mgr. František Rotrekl, Antala Staška 4, Brno 613 00.

10 2
možnosti
MI

medabzuk II

14. 10. 2012 3:31
nemate nekdo

idnes solution? hodte to pls nekam na czshare. thx

0 0
možnosti
BJZ

býval jsem zde

11. 10. 2012 13:23
Plné právo i možnost odejít diskutovat kamkoliv jinam

Pokud si pozvu návštěvu, není zdvořilé skákat hostu do řeči pokaždé, když mne jímá pocit, že nemluví zcela k věci. A co hůř, najatí cenzorové často projevují omezenou schopnost percepce souvislostí...

5 0
možnosti
SL

suzzie

8. 10. 2012 16:26
Takže milá redakce,

jděte se všemi svými pravidly a kodexy  DO PRDELE !!! Vždycky jsem diskutovala slušně,ale dnes jste mě opravdu NASRALI,takže si všechny moje dukáty sežerte,na vašem ubohém serveru idnes.cz mě už neuvidíte

8 3
možnosti
N

Neposlušný_občan_Rebel

7. 10. 2012 23:14
bla bla bla

tak tomuto snad nevěří ani medvěd v Tatrách

2 0
možnosti
S

sudokopytníkrohatý

7. 10. 2012 19:21
Tento článek již není vzhledem k chystanému rušení

anonymních příspěvků aktuální. Nechápu, co lidi s příslušnou pravomocí k tomuto kontraproduktivnímu kroku vedlo. Doteď mohli příspěvky, které se jim nelíbili buď mazat, nebo dokonce ani nezakládat pod ožehavými články diskuzi, jako například právě pod tím, kde to zrušení oznamují, nebo pod tím dnešním o romském pochodu Prahou. Myslím, že řada inteligentních lidí s určitým společenským postavením diskuzí, kde budou nuceni vystupovat pod skutečným jménem, z pochopitelných důvodů zanechá. Své karty svým nepřátelům rozkládá a ukazuje jenom naprostý hlupák a pokud se nemůžu svobodně vyjádřit, diskuze se samozřejmě neúčastním. Já sám lituji, že jsem si zde založil svých patnáct nicků po 2000 bodech, abych nebyl tak snadno spláchnutelný (i když vím, že můj názor zde prezentovaný nic nezmění, přesto si ho alespoň pár lidí přečte). nehodlám ale své nicky nechat propadnout. Vždy jsem diskutoval slušně, ale to se změní. Vyšlu do boje 160 politicky nekorektních urážlivých vulgarismů, ať je smažou.

2 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8259x
Největší a nejčtenější seriozní noviny v Česku - MF DNES a iDNES.cz. Osminásobní držitelé čtenářské ceny Křišťálová lupa. Server s nejdůvěryhodnějším zpravodajstvím (online redakce).

Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES

Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.