Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

Slapys

27. 6. 2012 17:27
Odvolání ministra Pospíšila

Jsem stoupenec pravicové politiky s možností pohlížet na politiku s dostatečným časovým a věkovým odstupem.

Náhlé a neočekávané odvolání ministra Pospíšila mě opravdu překvapilo. Nedůvěra v ODS, kterou chovám vůči této

straně přibližně od nástupu p. Klause do funkce presidenta mě vede k tomu, abych se k této nové situaci vyjádřil.

Důvodům p. Nečase k odvolání ministra Pospíšila z funkce ministra spravedlnosti nevěřím. Největší problém v ČR spočívá v tom, že právo v obchodní, možná i trestní odpovědnosti je k dostání pouze za peníze. Miroslav Černohous.

0 0
možnosti
JD

Jaroslav Dobr

29. 6. 2012 22:00
Re: Odvolání ministra Pospíšila

A proč to píšeš sem? :-)))))))))))))))))

4 0
možnosti
MZ

Antikodex

27. 6. 2012 10:04
Včera mi smazali tento příspěvek u Pergnerové:

Dle jejího xichtu bych tipnul.....26.6.2012 21:07...že ještě stále jede na heráku

Prý nesplňuje ta "kriteria".

CENZOŘI JSOU OPRAVDU DEGENI!!

1 0
možnosti

Mražená spermie

26. 6. 2012 13:31
***

Co to je stalking ? Byl mi smazán příspěvek jako stalking, ale nějak jsem to nepochopil. Na příspěvek "Přírodě neporučíš" jsem reagoval: "Poručíš ale neposlechne." Bylo vymazáno jako stalking. Co to jako je ?

11 0
možnosti
VM

Věra Mydlitátová

26. 6. 2012 13:43
Re: ***

Tak to je síla ... ;-D

3 0
možnosti
PP

ippokorny

25. 6. 2012 17:30
Pořád to někdo nechápe...

"Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého".

Tedy svoboda diskutujícího končí tam, kde začíná svoboda majitele webu. Cenzura by to byla tehdy, kdyby byl mezi kontrolou a diskutujícím nějaký vztah, který diskutující nemůže ovlivnit, tedy občan×stát, občan×armáda, občan×státní náboženství, možná i zaměstnanec× firma. Zde žádný vztah není, tak tu nemůže být ani cenzura.

Nebo viz blog, máte právo vyhodit ze svého "my house, my castle" každého podle vaší úvahy a nejde také o cenzuru.

A http://www.legie.info přiděluje a odebírá oprávnění správce webu podle své úvahy.

0 0
možnosti
JJ

šifonér

21. 6. 2012 10:00
Naprostý souhlas se vším

R^

0 0
možnosti
C

CDROM1

15. 6. 2012 12:32
Asi mám problém s chápáním spaného textu

..... "Ti, kdo neumějí či nechtějí diskutovat slušně a k věci, nás často obviňují z cenzury a nedostatku demokracie. To je omyl. Mají plné právo i možnost odejít diskutovat kamkoliv jinam" ...

....

"diskutér má právo co chce napsat, redakce iDNES.cz co chce smazat"

A povestě mi Dvoržak, čo vy si prestavujetě pod takým pojmom cenzůůůůra?

1 0
možnosti
J

juraj47

11. 6. 2012 16:36
Takovou omezenou, okleštěnou, cenzůrovanou diskuzi si mužete

Proboha co to je za diskuzi? Jaké dukáty? Tomusel  vymyslet nějaký pomatený Pražák. Bylo by možné mě zrušit? Mrzí mě že jsem se do té Vaši diskuze vůbec přihlásil. Jediné s čím neustále  obtežujete, je ten příšerný Facebook od toho americké magora.

0 0
možnosti
T

tabanusbovinus

4. 6. 2012 18:03
Opravdu dojemný článek.

Nedávno mně byl smazán příspěvek v diskuzi pod článkem o odsouzení bývalého egyptského prezidenta Mubaraka na doživotí. Napsal jsem pouze jednu větu. " Tak jenom doufám, že teď budou následovat Asad a Klaus." Kvůli ní jsem přišel o 850 (dukátů) a tím pádem i o jeden z účtů, protože na něm nebylo ještě 1000 bodů. Musím říci, že mi to dost otrávilo. Příspěvek nebyl mimo téma a rozhodně nebyl ani  vulgární, rasistický etc. Prostě měl jen službu někdo, kdo má rád Klause a nemá rád jeho oponenty. V této souvislosti mně proto vaše tvrzení, že se těšíte na diskuzi a že stojíte o názory jiných lidí, jeví jako docela pokrytecké a drzé. Po pár měsících, co se účastním zdejších diskuzí, jsem upřímně řečeno znechucen. Úroveň většiny z nich je ubohá, s minimálním dopadem na veřejné mínění nebo možností cokoli ovlivnit. Typické mlácení prázdné slámy. Proto také končím, byť jsem si nastřádal dost těch vašich "dukátů" na řadě účtů, vykrývajících desítky potenciálních smazání. Už je to zkrátka nuda.

3 0
možnosti
SZS

Snajper ze strakovky

25. 5. 2012 23:10
Dotaz na Redakci

proč když vás člověk slušně upozorní pod článkem, který plní znaky pravopisných chyb a nepřesností - mažete mnoha lidem dukáty?! Tohle přece zcela vylučuje poslání vašeho média. Všude se chlubíte Křišťálovou lupou, ale vy z tohoto titulu děláte jen frašku. Zkuste prosím zapřemýšlet kde je chyba. Nebo vám nejde o čtenáře? Již dnes jsou proti vašemu médiu vedeny obsáhlé kampaně na internetu, kde se popisují praktiky a cenzura na portále iDNES. Nevím, vždy jsem zastával názor, že noviny jsou důvěryhodné. Vy k té důvěryhodnosti ale máte opravdu daleko. ;-(

6 0
možnosti
JK

truepapas123

22. 5. 2012 17:19
..velmi ubohé...

..kilečko "down" za diskuzní příspěvek pod článkem p.Olšera (http://olser.blog.idnes.cz/c/264692/Mnoho-povyku-pro-nic-o-ledvinu-prisel-dealer-drog-otaznik.html, (taky reklama?)), ve kterém se pán zabývá tématem "břeclavského drogového dealera", ve znění: "..jste na řadě" a odkazem na redakční omluvu serveru týden, s odůvodněním, že: "Tento příspěvek obsahuje reklamu nebo byl vložen opakovaně, proto byl smazán."... To jste se tedy "křišťálově vyloupli", ale lhal bych, kdybych teď napsal, že mě to překvapilo...

..pozdravujte automaty a zbytek "posádky", je mi Vás (Lupo nejkříš'tálovější) líto..

1 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8259x
Největší a nejčtenější seriozní noviny v Česku - MF DNES a iDNES.cz. Osminásobní držitelé čtenářské ceny Křišťálová lupa. Server s nejdůvěryhodnějším zpravodajstvím (online redakce).

Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES

Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.