Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

pingu1

19. 4. 2012 8:53
za vsem je nutne videt penize

.. za jednim smazanym prispevkem , jdou tri rozcilene nove...;-D  a klika se a klika se...;-D

0 0
možnosti
PV

pavsson

14. 4. 2012 18:26
Slušnost

O.K. je to váš server, vaše pravidla. Považoval bych ale za slušnost, kdyby u každého výmazu byl i podpis konkrétního cenzora. Jednou mi byl smazán příspěvek za slovo exkrement, jindy dokonce za slovo flusnul. Docela bych rád znal jméno toho člověka, který takto uvažuje...

4 0
možnosti
P

Poustka.Vytlacil.Suchy.Boban

24. 4. 2012 14:56
Re: Slušnost

Neni to člověk ale AUTOMAT.. Čím víckrát je konkrétní příspěvek "nahlášen", tím pravděpodobnější je jeho smazání. V podstatě chyba systému, kde mi po upozornění na ni bylo doporučeno změnit server, pokud se mi mazání naprosto nezávadných příspěvků nezdá R^ Ať žije lupa R^

3 0
možnosti
JM

hriva5

11. 4. 2012 16:28
...

Tady je vidět, jak důležité je vzdělání pro normálně fungujícího člověka. Když se ovšem skládá ze 14-ti denního kurzu BBC tak........

6 0
možnosti

měděný dráth

8. 4. 2012 9:12
Přehled nad tím, co jste mu smazali,diskutér má, pochybuji,

ale, že k vysvětlení proč, mu bude stačit vaše obligátní věta, že příspěvek obsahuje vulgarity, urážky nebo je rasistický.

2 0
možnosti
K

kareldrabek.blog.idnes.cz

31. 3. 2012 17:31
Tento způsob diskuzí zdá se mi poněkud podivným

V této diskuzi mi bylo smazáno několik příspěvků. Jako autor nesouhlasím s omezováním diskuzí, které souvisí s článkem. Nesouhlasím se systémem dukátů ani s tím, že redakce po dvou měsících diskuze uzavírá. Svůj názor jsem zde několikrát slušně vyjádřil. Moje příspěvky jsou smazány. Přesto mám v registraci Počet smazaných příspěvků v diskusi: 0.

Přesto děkuji adminům, že si dokázali příspěvků všimnout a odpovědět alespoň tímto způsobem.

7 0
možnosti
K

kareldrabek.blog.idnes.cz

3. 4. 2012 12:30
Re: Tento způsob diskuzí zdá se mi poněkud podivným

Předpokládám, že je opravdu jen náhoda, že u posledního článku mám nefunkční diskuzi a admini na urgenci nereagují.

3 0
možnosti
MZ

Antikodex

31. 3. 2012 15:55
Tak je prý tento příspěvek urážlivý, vulgární nebo rasistick

Kriminalita těchto skupin obyvatelstva je alarmující31.3.2012 14:39Proto můžeme být rádi, když si některý z nich najde práci - např. jako mazatel diskuzních příspěvků

Mně spíš připadá, že je zdejší cenzorstvo poněkud momentálně retardované...:-P

7 0
možnosti
HDPI

Hijo De Puta II

31. 3. 2012 14:56
Prahu je nutné separovat od zbytku republiky....

Prahu je nutné separovat od zbytku republiky....

25.3.2012 8:32

...je tiž prolezlá korupčníky víc než kterékoli poleno ze Šumavy kůrovcem...

Tento příspěvek obsahuje vulgarity, urážky nebo je rasistický, proto byl smazán.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
L

lomihnát.

3. 4. 2012 12:34
Re: Prahu je nutné separovat od zbytku republiky....

Škoda, že nemusí napsat jméno .. rád bych znal toho yntelygenta, co to považuje za závadné, trochu blíže.:-/

2 0
možnosti
VM

když všechno existuje tak mně po

28. 3. 2012 8:32
cenzura

Proti skutečně vulgárním příspěvkům s Mgr.Vilém Mucha

0 0
možnosti
Z

zorbáč

20. 3. 2012 15:23
Jde o prohloubení demokracie,

jen aby jsme se neprohloubili až k Australanům;-D[>-]R^

3 0
možnosti
VZ

censusetcelsus

19. 3. 2012 19:51
Po smazání několika mých příspěvků,

jsem se po zralé úvaze rozhodl pro tento poslední. Myslím, že pokud není příspěvek vyloženě vulgární, obscénní, nicneříkající výkřik, neměl by být mazán. To, že někdo prezentuje svůj názor i pomocí tvrdých a nikoho nešetřících (ne vulgárních) argumentů, není nic špatného. Bohužel, i přes svévolné a zbytečné zásahy cenzorů se málokdy vyvine smysluplná inteligentní diskuze, při které by došlo k výměně vzájemně obohacujících názorů a postojů. Nikdy jsem se internetových diskuzí neúčastnil, asi před dvěma měsíci jsem to zkusil, ale jsem znechucen. Resumé je jednoznačné. JE TO ZTRÁTA ČASU. Všem diskutujícím vřele doporučuji: Než zasednete ke klávesnici, zamyslete se nad tím, jestli by nešel nadcházející čas strávit nějakým mnohem užitečnějším způsobem. Určitě dojdete spolu se mnou k závěru, že ANO. Tímto se loučím, již nikdy více.

9 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8259x
Největší a nejčtenější seriozní noviny v Česku - MF DNES a iDNES.cz. Osminásobní držitelé čtenářské ceny Křišťálová lupa. Server s nejdůvěryhodnějším zpravodajstvím (online redakce).

Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES

Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.