Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SP4Z

Si0 po 4. zákazu

6. 4. 2011 10:12
Jsem zděšen, jak se redakce poplácává navzájem.

0 0
možnosti
JN

Yesname

6. 4. 2011 10:32
Re: Jsem zděšen, jak se redakce poplácává navzájem.

Jsou lidi, který, když se vyděsí, tak si nadělají do gatí. Tak si je jdi radši zkontrolovat.

0 0
možnosti
PH

jmen0.prijmeni

6. 4. 2011 9:55
hmm

Můžu mít dotaz pro autora tohoto článku? Proč aprílový žert visí na hlavní stránce iDnesu ještě dnes? Asi tady budu za suchara bez smyslu pro humor, ale namísto toho, abych se popadal za břicho, jak vtipně jste nás napálili jsem se zamyslel nad náplní vaší práce, za kterou vás zaměstnavatel platí. Je fajn, že na základě nic moc aprílového žertu chrlíte další a další články.

0 0
možnosti
JB

eloelo

6. 4. 2011 10:21
Re: hmm

No vy je asi neplatíte a lidi je čtou - takže tu nepasujete pouze vy...

0 0
možnosti
W

wraith.d

6. 4. 2011 9:47
:D

no vzhledem k tomu, že jsem tu zprávu a video viděl ráno ještě trochu ospalý, sežral jsem to dokonale, to přiznám ;-D byl to docela povedený žertík ;-DR^

0 0
možnosti
MH

Mat_Hawk

6. 4. 2011 9:44
hm,

na to, aby mi to přišlo vtipné, to bylo moc průhledné. Oceňuju práci, kterou si dali s vizuálem, ale asi mám hranici vtipnosti někde jinde než redakce.

0 0
možnosti
JB

eloelo

6. 4. 2011 9:48
Re: hm,

Ježišmarjá, vy musíte být úžasný - pošlete mi svoje telefonní číslo? Fanynka dokonalých...

0 0
možnosti
RS

Vanguard

6. 4. 2011 9:26
Apríl

Já jsem kdysi (cca 10 let zpět) naletěl na zprávu, že z brněnské katedrály budou odstraněny obě věže, protože jde o nehistorickou přístavbu z 19. století (což je ovšem pravda):-)

0 0
možnosti
SP4Z

Si0 po 4. zákazu

6. 4. 2011 9:34
Re: Apríl

Je to sice pravda, ale absenci těch věží pociťovali všichni prakticky po staletí a nikdy na ně nebyly peníze, takže ta dostavba byla v souladu s pradávným snem generací.

0 0
možnosti
MH

Grepy

6. 4. 2011 9:20
April

Bohužel jsem měl pocit, že tech aprílových zpráv bylo ten den většina :(

Jinak Kaniovci to meli pěkně udělané, to jo. Ten vlasatý je asi trochu exibicionista, už jsem ho viděl v Hádej kdo jsem :) A jak mu to dnes jde na bubny a co Chodůr? A co Jan Tleskač?

0 0
možnosti
ZSOŠ

zloděj s oranžovou šálou

6. 4. 2011 9:13
Slabotka.

Zatím nejlepší byl ten před několika lety s morzeovkou na přechodech.

0 0
možnosti
P

Pavel_D

6. 4. 2011 9:03
Tohle Apríl není

V Turnově chtěli doopravdy zateplit budovu základní školy ve Skálově ulici, foto zde:

http://www.zsskalova.cz/skola/index.php?str=bskalova , nebo na http://www.zsskalova.cz . Řediteli dalo dost práce, než se mu podařilo tuto stavbu prohlásit za památkově chráněnou - je to snad nejhezčí budova ve městě (v provozu od r. 1908) a zateplovací práce odvrátit.

Takže se nedivím, že zateplení sv. Víta spousta lidí spolklo i s navijákem. Protože v tomto státě lze očekávat jakoukoliv absurditu.

Jako apríl je to ale jednička!

0 0
možnosti
ZX

grw

6. 4. 2011 10:16
Re: Tohle Apríl není

nadherna škola!!! R^

0 0
možnosti

crocodileclip

6. 4. 2011 8:45
Hezkýýý

Škoda že je apríl jen jednou za rok;-D

0 0
možnosti
PC

pajkyn

6. 4. 2011 9:15
Re: Hezkýýý

Právě že není, v některých oblastech Čech i Moravy se tradice dne žertů držela na první a pak i poslední dubnový den.

0 0
možnosti

rhizoma

6. 4. 2011 8:34
němělo to chybu

Společně s aprílem na lidovkách.cz, že Růžička st. nastoupí  za Slávii v posledním zapasu se Třincem to byly nejvydařenější apríly tohoto roku.. Musím se jim smát ještě teď.

Skvělá mystifikace a výborné provedení...... R^R^R^R^R^

už se těším na další....

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8259x
Největší a nejčtenější seriozní noviny v Česku - MF DNES a iDNES.cz. Osminásobní držitelé čtenářské ceny Křišťálová lupa. Server s nejdůvěryhodnějším zpravodajstvím (online redakce).

Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES

Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.