Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

MeGab

6. 4. 2011 8:20
Do seriozního zpravodajství TOHLE nepatří

Nemůžu si pomoct a opakuji svou výhradu.

0 0
možnosti
JB

eloelo

6. 4. 2011 8:24
Re: Do seriozního zpravodajství TOHLE nepatří

Ale no tak, neberte svět a sebe zase tak moc vážně - uleví se vám, věřte mi...

0 0
možnosti
MK

Kousavka

6. 4. 2011 8:19
Báječná reportáž

Byla to báječná reportáž. Moc jsme se u ní bavili!! To nemělo chybu.

0 0
možnosti
I

ika

6. 4. 2011 8:10
Taky

jsem tomu uvěřila.

0 0
možnosti
VL

Hubert_vm

6. 4. 2011 7:55
Povedený apríl

Já se bez mučení přiznám, že jsem tomu naletěla. Doma jsem příteli znechuceně vyprávěla, že se bude chrám zateplovat a jak to bude vypadat divně. A on se mi bohapustě začal smát, čímž mi došlo, že jsem se nechala vyvést aprílem ;-) 

Velice jste mě pobavili a rozjasnili mi den, děkuji R^ 

0 0
možnosti
H

Haui1

6. 4. 2011 8:33
Re: Povedený apríl

Taky jsem začal po přečtení článku nadávat. Naštěstí jsem si vzpomněl asi po čtvrthodině, že je apríl. Nicméně v současné době bych se už nedivil ničemu ;-)

0 0
možnosti

pskoda

6. 4. 2011 7:18
Mě to přišlo trapný

Ostatně jako všechny rádoby vtipné aprílové zprávy.

0 0
možnosti
AT

pája_

6. 4. 2011 7:35
Re: Mě to přišlo trapný

No s tebou musí být sranda jako s pozůstalými nad vykopaným hrobem

0 0
možnosti
JD

pedr64

6. 4. 2011 7:16
dva pohledy

ten první je pozitivní, tedy že ste si s tím dali opravdu práci a udělali z toho reálnou reportáž se všemi detaily a neodbyli to jen suchou textovou zprávou. Klobouk dolů. Ale mám výtku: apríl musí být na první pohled reálný, a to s prominutím není tento případ. Nebo si snad někdo myslí, že by památkáři nechali olepit polystyrenem nejvýznačnější historickou památku v zemi, když vás nenechají zateplit ani 50 let starou sorelu a u historických objektů jsou histeričtí z každé kliky? To fakt mohlo napálit jen někoho, kdo je mimo realitu.

0 0
možnosti
AT

pája_

6. 4. 2011 7:34
Re: dva pohledy

Podle reakcí některých mých kolegů a přispivatelů do diskuzí bych naopak řekl, že reálný byl dost R^

0 0
možnosti
EK

fitzie

6. 4. 2011 6:55
ocením, když si

někdo dá práci. bylo to hezký.

ta zateplená socha fakt byla "boží";-D

0 0
možnosti
KQ

The Q

6. 4. 2011 6:48
Pobavilo, dekuji

Ano, me to moc pobavilo - asi nejvic zateplena socha, kde ji koukala jenom hlava. Z toho muselo byt kazdemu jasne, ze jde o April... Ja u te projekce lehnul smichy :)

Moc dekuji a tesim se na dalsi inteligentni april :)

0 0
možnosti
MM

Muf007

6. 4. 2011 9:28
Re: Pobavilo, dekuji

moje slova. Povedené a super. R^

0 0
možnosti
S

Sid2007

6. 4. 2011 5:53
Pseudokult aprilového šprýmaření

Ubožáci a puberťáci nemohou odolat pokušení rádoby šprýmů, aby si trošku posilnili své jinak ve skutečnosti ne moc silné sebevědomí.

Jasněže to zdůvodňují tím, jak humor musí být, jak ten kdo se nedokáže zasmát je loser, atd.

Zesnulž Chairman Mao, k šoku západního novináře, který se ho (rádoby vtipně? se západní arogancí?) ptal, proš se prý Číňani nesměji, odpověděl: "Protože jsou štastni".

Anatomie vtipů a šprým¨ů, vědomě užívaná vládnoucími potentáty, demagogy, oportunisty a manipulátory, stějně jako hochštaplery, hraje na předsudky, nejistoty, mindráky mas. Takže, doufám,m že veškěré NÁKLDY projekční kanceláře z Ostravy, dtto. iDnes budou hrazeny ze soukromých kapes daných pánů vtipálků, ne z peněz zázazníků nebo inzerentů.

To se pak já s chutí zasměji aprálovému šprýmu!

0 0
možnosti
VR

oldzin

6. 4. 2011 6:11
Re: Pseudokult aprilového šprýmaření

Rv

0 0
možnosti
UC

emersonskej

6. 4. 2011 1:57
No upřimně...

... chviličku jsem byl tak trochu na vážkách... přece jen v týhle zemi je možné opravdu takřka všechno, ale trvalo to opravdu jenom chviličku...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8259x
Největší a nejčtenější seriozní noviny v Česku - MF DNES a iDNES.cz. Osminásobní držitelé čtenářské ceny Křišťálová lupa. Server s nejdůvěryhodnějším zpravodajstvím (online redakce).

Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES

Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.