Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

Pilíř

6. 4. 2011 1:40
Dík

Bylo by nefér nepřiznat, že jsme se s kolegama královsky vytlemili a pobavili. Dík! nečekejte až na další apríl, ale třeba každý měsíc takto načít by bylo super.

P

0 0
možnosti
I

ika

6. 4. 2011 8:14
Re: Dík

Nesmysl. Jindy, než na Apríla, se lhát nesmí.8-o

0 0
možnosti
MN

Crowax

6. 4. 2011 0:54
Bravo

Škoda, že jsem díval až večer, kdy mi to bylo vcelku jasné, ale krásně propracované :-) Škarohlídi, co to odsuzují... Ti se neusmějí ani na pohřbu tchýně, jsou ztraceni.

0 0
možnosti
SR

Sucipej Roznec

6. 4. 2011 1:52
Re: Bravo

Je to asi stejna sranda, jako kdyby za valky Kohn daval k dobru historku, jak Roubicka minuly tyden zplynovali a pritom Roubicek jede az pristim transportem. ;-D

Jinak: Kdyby mi pred deseti lety nekdo rekl, ze nam zakazou zarovky kvuli neekologicnosti, tak bych se mu asi smal. A kdyby mi rekl, ze budeme davat rocne padesat miliard na solarni farmy a pritom mit 200 giga sekeru, to bych se asi potrhal smichy.

0 0
možnosti
SR

Sucipej Roznec

6. 4. 2011 0:24
Docela blby vtip

V dobe, kdy nas ozebracuji ekoteroristicke bunky mi to prijde za hranici vkusu.

0 0
možnosti
D

Dr_Britva

6. 4. 2011 0:40
Re: Docela blby vtip

já myslím, že naopak je vynikající. Lidé by se měli naučit více vnímat, co jim kdo předkládá za koniny a to nejen na apríla.

0 0
možnosti
D

Dr_Britva

5. 4. 2011 23:04
Je to smutný

že se jich chytlo tolik... Asi záleží na úhlu pohledu.

0 0
možnosti
JH

tlachal

5. 4. 2011 23:03
dobrý apríl

ale fakt je, že u památkářů člověk nikdy neví - někdy povolí ve stejné ulici děsivou novostavbu (a zbourání původní stavby) a hned vedle nedovolí nejen zateplení ale ani rozumná okna (ale na přitápění samozřejmě nepřispějí). Proč by nemohli povolit zateplit Svatého Víta ? je to dobrý byznys a kromě toho by zakonzervovali sochařskou výzdobu pro další generace (až se oteplí klima - odteplí se i Vít)

0 0
možnosti
AN

andykli

5. 4. 2011 22:19
A tak

0 0
možnosti
JV

Vyc

5. 4. 2011 22:16
Ou!

Tak jsem byl hrdý na to, že se nikomu nepovedlo napálit mě a iDNES to dokázal. Klobouk dolů a DÍKY. :-)

0 0
možnosti
M

mirekzelen

5. 4. 2011 22:21
Re: Ou!

také jsem nalít a reagoval--fajn dorá práce

0 0
možnosti
PF

petrfolw

5. 4. 2011 22:12
Dobry for

Ja jsem se teda chytil uplne. Hned jsem volal domu rodicum (z USA) a rikal jsem jim tu novinu. Az kdyz mi rekli, ze o nicem ve zpravach nebyla rec, jesm poznal, jak jsem naletel. Nejvic mi bylo lito me zeny - americanky, ze uz nikdy neuvidi chram v originalni podobe...

0 0
možnosti
EN

tuana

5. 4. 2011 21:57
jen tak dál

mám to uložené a jak mám blbou náladu,pustím si apríl.Po těch politicko-katastrofických zprávách nádherné vybočení ze stereotipu....DÍKYR^R^R^

0 0
možnosti
DS

kampak

5. 4. 2011 21:53
DÍKY,DÍKY,DÍKY,

tož redachtoři,

to byl úplně nejlepší letošní apríl . Jelikož jsem z branže, hned mi bylo jasno, ale věřím, že napálených bylo ještě víc. A teda ať vás ani nenapadne podepisovat se nějakým aprílem, od toho ten 1. duben je. Jen je mi líto toho chybějícího zvonkového tabla-to bych se řehtala ještě teď8-o8-o8-o8-o[>-]

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8259x
Největší a nejčtenější seriozní noviny v Česku - MF DNES a iDNES.cz. Osminásobní držitelé čtenářské ceny Křišťálová lupa. Server s nejdůvěryhodnějším zpravodajstvím (online redakce).

Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES

Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.