Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

janacz

20. 4. 2011 8:55
Já jsem s Vaším blogem

spokojená. :-)

0 0
možnosti
OK

obr Kolodej

20. 4. 2011 8:24
No, castecne to chapu.

Az  na to, ze si ted tech tisic dukatu naklikaji predevsim nepracujici. A mezi temi je nejvic starych komousu.....

0 0
možnosti
DB

Dexterův bubínek

20. 4. 2011 7:07
Funguje to.

Napsal jsem, připsali jste. Díky.

0 0
možnosti
CK

Cleopatra

20. 4. 2011 10:53
Re: Funguje to.

Mne take.

0 0
možnosti
OVNN

o vaše názory nestojíme

20. 4. 2011 6:18
Nejvíc mě dojalo, když mi pod zpackaným článkem

o špercích Elizabeth Taylor smazali zcela slušný příspěvek, ve kterém jsem autorce vytýkala chyby, načež podle toho příspěvku ty chyby opravili.

0 0
možnosti
L

lrkfa

20. 4. 2011 5:35
A neměla na to vliv nahrávka se slečnou Kočí.

!!

0 0
možnosti
U-UV

Urb - Uničtoženie vraga

20. 4. 2011 0:46
Ale, ale, páni admini. Vy přece nikdy nešikanujete

primitivy a sprosťáky. Já to pochopit dovedu, ale poctivé by bylo, aby jste nám šikanovaným za názory, které se nehodí, řekli na rovinu, "Sorry nás to živí".

0 0
možnosti
C

carolusI

19. 4. 2011 23:09
Že jste zpřísnili podmínky

je vaše právo. A snad to omezí počet provokatérů s mnoha nicky, kteří nevedou rozumný dialog.  Ale nad tou lavinou kritiky, která se snesla na vás, by bylo dobré se také zamyslet. Snad pak redakční články budou alespoň tak zajímavé jako ty na blogu.

0 0
možnosti
V

Viki007

20. 4. 2011 0:41
Re: Že jste zpřísnili podmínky

a co ti, co mají jen jeden nick, na němž si zakládají? Ti, proti nimž by akce redakce mohla být namířena, si stejně už nějak poradí. Viz parta od Wendolene, té jsou takové akce k smíchu.

0 0
možnosti
OVNN

o vaše názory nestojíme

19. 4. 2011 22:07
Takže za urážku majestátu rovnou poprava bez soudu

a možnosti odvolání... pěkně to tam vedete, jen co je pravda.

0 0
možnosti
K

kolkova

19. 4. 2011 21:31
Dobrá věc

Vážená redakce,

blahořečím Vám za toto opatření. Základní znak dobré diskuze je její konstruktivnost. Ty šílené výlevy, co se zde objevují pod články mne upřímně děsí. Kolikrát jsem si říkala, že to přece není možné, aby v lidech, které denně potkávám na ulici bylo tolik zla, zášti a vulgarity.

Opravdu mě to děsí.

Myslím, že by vůbec nevadilo, kdyby se diskuse zrušily úplně.

Obdivuji lidi, kteří to u vás musí všechno pročítat. To by mě asi odvezli....

0 0
možnosti
L

lrkfa

19. 4. 2011 21:51
Evo a když nám zruší diskuse

tak nám zbydou vaše romantické blogy. Jsou sice hezké, ale kdo bude chodit pak na stránky nejdůvěryhodnější zpravodajského servru idnes.cz ??;-D

0 0
možnosti
SHX

sir Humprey XV.

19. 4. 2011 21:02
Nejvíc ješitnosti a pocitu neomylnosti v sobě mají

většinou ti, kteří se tyto nepěkné vlastnosti snaží nalepit na druhé. Třeba na presidenta Klause.

Dlouhodobým pozorováním si dovoluji tvrdit, že se zde jedná o přímou úměru

0 0
možnosti
L

lrkfa

19. 4. 2011 21:51
Re: Nejvíc ješitnosti a pocitu neomylnosti v sobě mají

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8259x
Největší a nejčtenější seriozní noviny v Česku - MF DNES a iDNES.cz. Osminásobní držitelé čtenářské ceny Křišťálová lupa. Server s nejdůvěryhodnějším zpravodajstvím (online redakce).

Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES

Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.