Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

To je příliš přitažené za vlasy. Nepleťte hrušky a jablka, autobusem snad nejezdíte proto, abyste na něco upozorňoval, hájil svůj názor.

0 5
možnosti
MH

To patří pod 37192

0 4
možnosti
MH

Nevadí mi identita, jestli bude opravdu stoprocentní, ale ze židle mě nadzdvihla možnost mazání příspěvků dle autorovy chuti, či spíše potřebě, myslím si já. Výmaz anonymity plně postačoval, pak nechť se ukáže úroveň národa a to zcela konkrétně. To jedině je pokrokové, demokratické.

3 2
možnosti
DS

D64a44n47n92y 32S36k49á31l65a

7. 11. 2012 10:04

Anonymita nemá co dělat s pokrokovostí či demokratičností. Vás taky nikdo nenutí chodit s visačkou s vaším jménem jen proto, že chcete jet autobusem.

8 1
možnosti
JH

Když,tak koukám na jména přihlášených,musím říct,že tohle se vám vůbec nepovedlo.Tímto se s vámi loučím, komunistických buzerací jsem si v životě užil už dost,díky Mladá Fronto.Čest práci.

22 0
možnosti
PZ

Zdravím všechny .. a bude klid.

0 4
možnosti
JC

J78a38n 39C14r88h44á65n

5. 11. 2012 19:28

Tak to se mi nelíbí, taky končím.

14 0
možnosti
IK

Děkuji, ale končím. Vždy jsem v diskuzích přispívala věcně, slušně, korektně, ani jeden příspěvek mi nebyl smazán, ale když komentuji články, které se týkají mého okolí a bydlím na malém městě, kde se všichni znají a vztahy mezi lidmi nejsou zrovna nejlepší, tak rozhodně nebudu uvádět své jméno. Myslím, že nás v podobné situaci bude více. Takže ruším účet a sbohem.

27 0
možnosti
SM

Tady se mažou SLUŠNÉ příspěvky jen proto, že CENZOR nic neslyšel o Slovníku SPISOVNÉ češtiny a možnost ODVOLÁNÏ také NIKDE ! Zdar nové HSTD !

1 0
možnosti
KLI

Děkuji, o podobné diskuse nemám zájem. Já vím, STB byla sice zrušena, ale velký bratr naslouchá... Sbohem !!!

16 0
možnosti

Kdo to psal, ten se smál, hejbal nosem, hádej kdo jsem?

0 1
možnosti
PL

dobrý den, nešlo by v diskuzích zavést ignore list? množství příspěvků od trolů je příliš vysoké a diskuze tak jsou často nepřehledné a nesmyslné. vaše novinka s jménem místo nicku zdá se nezabrala a fakt to nemá smysl se takové diskuze účastnit. kdyby si každý mohl rozhodnout čí příspěvky nechce číst, tak by to bylo dleko účinější než jejich mazání.

5 7
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8259x
Největší a nejčtenější seriozní noviny v Česku - MF DNES a iDNES.cz. Osminásobní držitelé čtenářské ceny Křišťálová lupa. Server s nejdůvěryhodnějším zpravodajstvím (online redakce).

Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES

Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.