Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AB

Není domyšleno, že u starého nicku ve starších diskuzích se nyní objeví odkaz na FB. Tím je vámi deklarovaná dřívější anonymita jaksi ....však víte. Rv

7 0
možnosti
KD

K89a49r83e51l 81D80r10d90a

10. 11. 2012 9:28

TIPY PRO ČTENÁŘE

1) Co takto zkusit nahradit chybějící nadpisy? Za cenu jednoho odstavce. Třeba se to ujme. ;-)

2) Řešil jsem vkládání holého textu (bez obtěžujícího formátování) při psaní diskusního příspěvku. Existují nástroje PureText či PlainText, a to i jako doplňky pro FireFox či Chrom. Funkce se ale hodí pro celé prostředí Windows. Doporučuji nástroj PureText 2.0. Po zkopírování Ctrl+C vložíte neformátovaný text kombinací Win+V. Případnou jinou kombinaci kláves lze nastavit.

http://www.stevemiller.net/puretext/

0 11
možnosti
VH

Tak jsem musel dolozit svou chabou existenci obcankou, pac pojali podezreni, ze neexistuju a zablokovali me, protoze jsem to nekde ve foru schvalne tvrdil, ze jmeno je smyslene, aspon videt, ze na tu desetinu komentaru co kdysi maji mnohem vice casu na lustring. A vida, existuju :-)

12 1
možnosti
KD

K64a50r13e68l 30D13r43d64a

6. 11. 2012 5:32

K čemu je dobré hodnocení plus - minus? Poprosím zde o radu a reakcí jsou 2 minusy, rada žádná. Nebo mám věcnou připomínku, ani slovo komentáře, ale dostanu 2 minusy. Jak si mám takové hodnocení vyložit? Že se ostatním můj příspěvek nelíbí? Co se má komu co nelíbit třeba věcná připomínka? (Programátorům iDNES?) Je to známka za moji hloupost, za gramatické chyby nebo je to nesouhlas s mým věcným názorem? U plusu je mi to jasnější. Řekl bych, že je to téměř vždy souhlas s mým příspěvkem. Ale v mých níže uvedených příspěvcích fakt minusy nechápu. (Otestuji, zda editor připouští html protože se tak naoko chová, nazvu to test a příspěvek dostane minusy. Postěžuji si na 100 znaků za smajlíka a minusy.) Co těmi minusy hodlá básník „iDNES“ vlastně říci? (Mimo třeba odsouzení urážlivých příspěvků ostatními diskutujícími, kde jsou ty minusy vcelku jasné.)

1 21
možnosti
LP

Hele dal jsem ti čtvrté mínus, doufám že teď už si uvědomuješ k čemu jsou :-)

11 0
možnosti
Foto

J71a50n 75M75a76c74k

5. 11. 2012 12:30

Uz bych mel prvni zlepsovak... chtelo by to na diskuzi "refresh" tlacitko, jako mate uz treba u primych prenosu ve sportu..

5 3
možnosti
JV

na co refresh ty rozumbrado, však sem skoro nikdo nic nepíše.

14 1
možnosti
JC

Proč mám dojem, že cenzura v současné době je 23 let po sametové revoluci horší než za bolševika ? 8-o

15 1
možnosti
VK

To není dojem, to je holý fakt :-/

0 9
možnosti
KD

K45a14r39e36l 70D34r54d37a

5. 11. 2012 7:39

A poslední co mě napadá, nemám pomalý stroj, ale okno zdejšího editoru mi přijde občas hrozně pomalé (týká se přesunu kurzoru a psaní, používám Chrom - možná ten důvod). Bylo pomalé před změnami, je i nyní. Občas píšu rychleji, než editor pobere a vznikají překlepy, které opravuji a pravidelně pak věta ztrácí smysl neb vzniknou chyby, které přehlédnu. Není to o všech těch "skrývacích" oknech a "přizpůsobování se velikosti okna" apod.? Neměl by tady někdo radu jak zdejší editor, v případech, kdy začne váznout, urychlit?

0 9
možnosti
KD

K25a29r30e38l 72D53r49d29a

5. 11. 2012 7:30

A pak jsem narazil na fotku, doslova. Chtěl jsem se podívat, co to obnáší. A fotka letěla do schvalování a šup, mám ji tam i u všech dřívějších příspěvků pod jménem. Nakonec jsem usoudil, že o ni vlastně nestojím, ale smazat ji nemohu. Tak jsem již žádal admina, ale je to pro něj práce navíc.

Jak to vidíte? Fotku ano nebo ne? Mi přijde, že je v případě fotek ochrana osobních údajů již za hranou. Jméno, příjmení, fotka. Nejlepší cesta, aby došlo na vzájemné škrcení diskutujících, a v reálu. ;-D

4 8
možnosti
KD

K61a96r48e91l 90D83r46d81a

6. 11. 2012 5:49

Tak už mám obratem s fotkou první negativní zkušenost. Přesně jak je v článku FAQ uvažována varianta citlivých témat, kde iDNES "snad jednou" zvažuje případnou anonymitu.

Okomentoval jsem po 1.11. vcelku nevinně předmět své profese. Po schválení fotky, se mé příspěvky dodatečně ozdobily mojí podobenkou. Jak si mě nyní kdokoliv z „povolaných“ spojí podle fotky a jména s mým pracovištěm, sešle, při troše české přejícnosti na nás nějakou tu pohromu. Vykecávat se na iDNES pod plnou identitou s fotem je prostě vrchol hlouposti a obratem mi jde o místo. Tak díky za ty dary. Nyní mám docela sevřeno a počítám vteřiny, kdy admin mou fotku odstraní.

Samozřejmě bych 100% uvítal návrat k přezdívkám. Opravdu, nyní je zde služba plná slušného a laskavého vyjadřování názorů. Příště tady budu raději, a výhradně laskavými slovy, komentovat jen počasí. ;-(

2 6
možnosti
KD

K68a10r86e50l 62D32r89d74a

5. 11. 2012 7:24

U příspěvků postrádám časový údaj. Je nějaký důvod ho skrývat? Často jsem se podle něho řídil.

5 8
možnosti
PP

P54a74v73e66l 78P11e11c27h

6. 11. 2012 20:58

:-) teda nakecáš toho dost, ale zde ti dávám zapravdu, časový údaj by měl být trvale viditelný. Asi je to záměr redakce, ztížit přehlednost.

5 2
možnosti
KD

K98a16r23e17l 49D95r81d83a

5. 11. 2012 7:07

Testíček:

Redakční blogy

Redakční blog

2 9
možnosti
KD

K46a63r89e47l 55D87r77d63a

5. 11. 2012 7:14

Editovací okno se chová jako HTML editor. Pokud kopíruji html text, v době editace se zobrazuje v barvách, tučném a velkém písmu s odkazy. Po odeslání je vše jinak - holý text. Počet znaků to snad počítá dobře i tak.

;-);-);-) Těšil jsem se, že smajlíci přestanou odečítat 100 znaků za smajlíka. Dokonce bych řekl, že to někdy kolem 3.11. tomu tak bylo. A ne, nyní je to tak jako vždy. Smajlík = 100 znaků. Dost mě to štve.

2 8
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8259x
Největší a nejčtenější seriozní noviny v Česku - MF DNES a iDNES.cz. Osminásobní držitelé čtenářské ceny Křišťálová lupa. Server s nejdůvěryhodnějším zpravodajstvím (online redakce).

Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES

Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.