Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jestli teda ještě můžu, mám za nejoblíbenější blogery pány Kroupu a Hermánka. Protože je ale Vladimír mnohem známější, uvedu úskalí diskuze u něho. Jen málokterý bloger pustí ze svého soukromí tolik intimních detailů jako on. Znalí věci vědí, o co jde, některé věci jsou vůči rodině naprosto unfair. V nedávném článku, kde se stočila diskuze k paní Kroupové, Kroupa mi odpověděl: "Ukaž fotku tý svojí (myslel zřejmě moji manželku, pozn. aut.), ať vidíme, kdo ohřívá párky a pere ponožky tobě." Vůbec si neuvědomil, že tak vidí roli manželky v domácnosti a že to o něm vypovídá mnohé. Shrnu to starým příslovím: Nenadávej na zrcadlo, když máš křivou hubu.

A vo tom to je!

18 3
možnosti
MK

Prostě zde je třeba říci ono Nerudovské. Jak si pan Vorel nakouřil pěnovku

11 2
možnosti
PZ

P48a56v45e93l 78Z30u50k85a48l

3. 12. 2012 18:34

no diskuze na ONA dnes jsou o ničem...tam už chodí jen rádoby psychologové,ale za ten měsíc už sem se u těchto diskuzí nezasmál ;-( a tam zrovna to byla záruka pobavení co zas redakce vymyslí za růžovou knihovnu ;-D

16 0
možnosti
TS

Tak, tak. Když jsem se chtěl zasmát, tak Revue a ONA Dnes byla jistota. To je bohužel minulost :-/

10 0
možnosti
AV

A59n84n46a 22V56e86s73e59l68á

3. 12. 2012 18:28

Už to tady není ono. Neexistuje anonymní diskuze na ONA. Vtipné a pěkné diskuze byly na bydlení. Technické rady na technetu zmizely. Objevuje se tady mnoho placených diskutérů. Kupodivu souhlasí s věcmi se kterými nesouhlasí 80 % společnosti a v diskuzích je často opak. Většina zpráv je komerčních . Nijak se neodlišujete od toho ostatního. Čtu vás víc než 10 let, ale poslední dobou mám pocit cenzury všech zpráv. Jestli by nebylo lepší místo internetu jít a koukat se na svět.

22 0
možnosti
MK

Ale jak tak koukám, tak veselá jste pořád:-)

3 1
možnosti
Foto

... zdá se mi že tu diskuze "zcimrmanovštěly".

Skalní diskutéři, překonavší úskalí registrací - devatero řek a devatero hor, v poněkud uniformních oblečcích, které prošly sítem obvyklosti, stávají se hotovými slovotepci s epickou šíří. Tam, kde dříve stačilo pár výstižně ostrých slov,  jsme dnes svědky právě se rodícího lirerárního fenoménu, nad kterým by i osvícenci v rakouskouherském mocnářství bledli závistí.

23 3
možnosti
MK

Vy jste Štěpánko hotová básnířka.

8 2
možnosti
PR

nejvice mně vadí komunisti, co mně jako antikomunistu klikají na mínusy nebo nechají smazat příspěvky.Měli by se zamyslet a každá ochrana komunisty by měla být potrestaná.Pravda vždy musí zvítězitV

4 7
možnosti
Foto

Já mám zkušenosti spíše negativní. Neutrální, nic neříkající nick byl lepší. 

Nebylo tak úplně jasné, zda jsem žena nebo muž, takže odpadaly skrytě agresivní machistické poznámky typu "paninko", "dámo", "bábo" či vtipnější "stará čarodějnice". 

Kromě toho se mi nestávalo, že by se diskutující točili na mém příjmení, které méně intelektuálně vybavené jedince vysloveně irituje. Naštěstí je mezi námi ale spousta slušných, kteří se k osobním invektivám tohoto typu nesnižují. Jim tímto děkuji R^

23 1
možnosti
Foto

vaše moc hezké příjmení moc poňouká k lecjakým bonmotům.....mockrát dobré vychování z posledních sil poutalo zálusk vnitřního čerta rýpnout....ale dámám se to nedělá,....tak jsem zatím odolal;-) jinak souhlasR^

5 1
možnosti
TH

Mohu se alespon tady zepat, proc mi byl smazan prispevek, kde jsem podmitla vulgarni urazky Karla Schwarzenbergera? Dekuji.

4 0
možnosti
PK

někteří přihlášení prostě diskutovat nechtějí. Třeba pouze klikají na bannery aby jim přibyly dukáty a zmizely tak smazané příspěvky, nebo je článek vůbec nezaujal. Takže dělat závěry z toho, že podle počtu návštěv článek četlo zrovna tolik lidí, kolik na něj kliklo je opravdu velice naivní představa ;-)

10 1
možnosti
BK

Dřív se občas i stávalo, že k něčemu příspěl i někdo, kdo o dané věci něco věděl anebo kdo byl u události, o které se psalo... Čím víc bariér pro registraci a diskusi tu je, tím víc se z toho stává jen planá tlachárna štamgastů.

26 0
možnosti
Foto

jsem jeden z nich, chodím se sem fakt jen odreagovat od práce........a......máte pravdu.;-)

10 0
možnosti
RJH

Tak - zbytečně si tady taháte tričko. Příspěvků je sice hodně, ale je to pár lidí pořád dokolečka (jako třeba já), zcela se vytratila bujará zábava, která tu vládla, a slušnější a věcnější diskuse rozhodně nejsou, viz třeba příspěvky všudepřítomného pana Korandy. A jestli tu pan Kroupa (jako tradičně) fňuká a štká, že mu zase pod články začali chodit diskutovat lidi, řada blogerů, včetně třeba mě, vzpomíná na starý časy se slzou v oku. Nejspíš proto, že jsme celé psaní i diskutování brali jako relax, ne jako flastr na pochroumané sebevědomíčko a bolavou urážku na cti. K lepšímu to fakt nebylo.

27 3
možnosti
HS

Já už tomu asi vůbec nerozumím. K panu Kroupovi pod jeho článek o kaprech jsem dnes nahlédl a nechápu, nač si zde stěžuje. Jen namátkou vybírám z diskuzních příspěvků: "Vynikající článek! Nechápu, proč jsou výběry redakce na titulní stranu vždycky směřovány na blogy o politice, o které tu žvatlá každý, a nejde tam naopak třeba takovýto informační článek, který by přeci zaujal daleko více lidí - Vánoce slavíme skoro všichni. A předešlo by se tak utrpení tolika němých tváří" ---- "O pouštění kaprů do Vltavy, či jinam se toho každoročně napíše mraky, ale nikdo to nedokáže tak poutavě a zároveň poučně. Já jsem úplně jiný člověk, po přečtení toho vašeho populárně naučného blogu. Já nevím, co proti vám ti škarohlídi pořád mají." --- "Pročítám si ty řádky plné lásky, jemného humoru a prozumění a..moment...ano, jako bych v dálce slyšel tichounké cinkání rolniček. A venku - možná tomu nebudete věřit, ale venku začalo sněžit...." ----- Tak nevím, ale mně to jako smetiště nepřipadá.

15 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8259x
Největší a nejčtenější seriozní noviny v Česku - MF DNES a iDNES.cz. Osminásobní držitelé čtenářské ceny Křišťálová lupa. Server s nejdůvěryhodnějším zpravodajstvím (online redakce).

Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES

Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.