Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdo se nestydí za svůj názor, tak stejně žádnou anonymitu nepotřebuje.......:-)

1 5
možnosti
FS

Já se nestydím a proto máte ode mne mínus. V pořádku?

2 0
možnosti
Foto

"Velebnosti, už to vypuklo!!";-D (klikla jsem na nějaký mínus a napráskalo to Janu Strauss;-D)

0 2
možnosti
FS

Máte ode mne mínus, že jste napráskala paní Strauss, jelikož já jí vždycky dávám plus. A taky proto, že když vám dala mínus, nemůžu vám dát plus. Doufám, že je to jasné.

1 0
možnosti
Foto

... ještě se tu kočkujete? ;-)V plusminusové lázni? ;-D Aách.

4 0
možnosti
DM

Chytrá holka, dávám plus!

Myslela jsem si, že už dobrý, ale už to na mě jde zase....

2 0
možnosti

P66a53v38e33l 10Š67e63d59ý

11. 6. 2013 8:31

řekl jsem si že tento týden nedám žádný příspěvek ale přeci jen. mínus plus to mi nevadí, vadí mi doopravdy když diskuse není povolena nebo se mažou příspěvky nevulgární ale poukazující na pravdu a to si myslím není správné

6 0
možnosti
JS

Pane Šedý, nedá se nic dělat, přísnost muší bejt. :-)

P.S. Dala jsem vám plus!

4 0
možnosti
DP

Když jsme u těch změn, velmi by se hodilo, aby si člověk, když už má svůj účet, mohl taky nechat zobrazit seznam všech svých předchozích příspěvků (není mi známo, že by to teď šlo), podívat se i po čase, kolik dostal celkem plusových a minusových bodů atd. Tohle mi tu velice chybí.

0 1
možnosti
JS

Tak si to zapisujte. :-) Já si bohatě vystačím se seznamem smazaných.

2 0
možnosti
DM

Hm, chybný název, "Anonymní mínusování končí"... protože anonymní plusování taky, a to mi vadí. Je to jak nechat na dárku cenovku.

8 0
možnosti
FS

Zajímavá metafora, paní Dano. Máte ode mne plus. S cenovkou. Ale zas bych ty dary tak nepřeceňovkoval. :-)

3 0
možnosti
FB

A což takhle, namísto věčného sekýrování diskuzí, vzít košťátko a zamést si před vlastním prahem? Navrhoval bych proto hodnocení článků (myslím u profíků), neboť to, co dokážete vyplodit v některých sekcích, je skutečně tristní. A kdybychom k tomu přidali ještě klasifikaci ze slohu a mateřského jazyka, myslím, že by o zábavu bylo postaráno.:-P

6 0
možnosti
JS

Techner, Revue, Oněnka ... ;-)

2 0
možnosti
MR

No já nevím,mě je úplně u zádele kdo mi dá plus nebo mínus,nebo mám příspěvek neobodovaný.Nebo redakce počítá s tím,že se rozjede vražedná diskuze"tys mi dal mínus a řekni proč"a bude se moct ještě častěji mazat?;-)

4 1
možnosti
FS

Máte tam ode mne mínus, za to, že pochybujete o neomylnosti redakce. :-)

6 0
možnosti
PS

P58e41t42r 11S74o90k77o24l

10. 6. 2013 23:11

Vaše starosti bych chtěl mít, rozdávejte si rovnou modré a červené bludišťáky. Úroveň tím nijak nepoklesne.

1 0
možnosti
JR

J61a77r35a 35R77a58n28k

12. 6. 2013 2:15

S panem Sokolem bohuzel NESOUHLASIM.

1 0
možnosti

Už tomu rozumím ... plus oponentovi rovná se ponentovo mínus ...

Těším se na další (zá)kroky redakce.

3 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8259x
Největší a nejčtenější seriozní noviny v Česku - MF DNES a iDNES.cz. Osminásobní držitelé čtenářské ceny Křišťálová lupa. Server s nejdůvěryhodnějším zpravodajstvím (online redakce).

Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES

Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.