Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jako místní blogerka toto vřele vítám, protože zneužívání blogu Idnesu na politickou a ekonomickou reklamu mi už pěkně pije krev. Předpokládám tedy, že zde alespoň do voleb neuvidím žádné propagandistické řeči p. Okamury, p. Macha, p. Bárty, p. Babiše v. zast. atd. Redakci vřele děkuji. Současně jsem zvědavá, jak to uděláte;-).

5 0
možnosti
RK

Na druhou stranu někteří komici mi tady budou chybět:-(

1 0
možnosti
HM

to je dobře a správné ,konečně tu nebude plácat  bláznivý Okamura ;-D

2 1
možnosti
Foto

To vám vcelku schvaluju;-)

1 0
možnosti
Foto

Mám hned jeden tip - v duchu chválihodně vytýčené zásady by z home page blogu měla do soukromých zmizet tato včerejší předvolební nalejvárna z pera úsvitného volebního leadera LoboTomia Vochomůry:

http://okamura.blog.idnes.cz/c/360183/Usvit.html

1 2
možnosti
JT

Copak,  copak  pane  Buriánku,  že  by  vám  Okamurovci  šlápli  na  kuří  oko?

1 1
možnosti
Foto

Zdravím----tatík říkal že politika je svinstvo :))oo No a ti co ji...tu politiku dělají, jsou jak malí kluci... Jednou tahá pilku on a pak ten druhý.....pak si jako dají do huby...myslím že je to košer nejsem volební mašer :))oo;-D

0 1
možnosti
Foto

Tohle nebude jednoduché rozlišit :) Nicméně vcelku v kontextů souvisejících dějů ...chápu :)

3 0
možnosti
Foto

R^ Mne sice politika taky zajímá, ale tady je jí už víc než dost. Navíc tu volební kampaň začala už dávno. Já bych to smazala všechno zpětně...;-D;-D

1 2
možnosti
PK

P55e12t97r 78K44o51l90á96ř

10. 9. 2013 12:15

To su zvědavej jak budete mazat články pana majitele.;-D

6 0
možnosti

Tedy ... politické blogy ani nečtu ani nepíšu ... ale tohle mi ze strany cenzora přijde už jako silné kafe ... vždyť jde jen o blog! ... navíc, vzhledem k počtu čtenářů a diskutujících, mi možné ovlivnění výsledků voleb přijde hluboko pod úrovní statistické chyby.

2 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8259x
Největší a nejčtenější seriozní noviny v Česku - MF DNES a iDNES.cz. Osminásobní držitelé čtenářské ceny Křišťálová lupa. Server s nejdůvěryhodnějším zpravodajstvím (online redakce).

Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES

Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.