Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S37y42l12v97a 71Š25p58o26r38k22o61v24á 9896699100724

Vy se skutečně domníváte, že někdo bude věřit Babišovým údjaným úspěchům napsaných Babišovým zaměstnancem? ;-D;-D;-D... Věřte mi, že jako bývalá novinářka vím, o čem píšu (a proč už tuhle práci nedělám)

+10/−2
19.9.2013 15:50

J83a16n 10F84r79o91l17í32k 6746220725684

Bohužel peníze světem vládnou a i nezávislé průzkumy si lze zaplatit. O to více musíme používat vlastní hlavu a svůj rozum. Nakonec není to první ani poslední volební kampaň co nám budou tlouct šrouby do hlav. ;-) Typuji, že 20.10. bude zahájen proces s Nagyovou a najde se svědek, který viděl Kalouska krást v samoobsluze.

+1/−2
19.9.2013 16:23
Foto

J44a51n 81W96i55r14n35i56t43z54e81r 8848624557540

Jasně, nemusíme průzkumům věřit (i já je beru s velkou rezervou). Ale paní Šporková neviní průzkum jako takový, hlavním hříchem je, že číslo 5,2 % jsem napsal já. To, že ho napsala řada jiných zpravodajských webů, jí nevadí...

+1/−1
19.9.2013 16:35

S17y12l39v32a 69Š10p75o38r81k80o62v72á 9446359780324

dík - ale o nic nejde, já to nesleduju :-)

0/0
19.9.2013 17:49

S58y52l88v81a 86Š40p63o68r84k43o52v39á 9386339250324

Sorry, to předtím byla reakce jinam...Mě samozřejmě nevadí konstatování nějakého čísla, ale celkové vyznění článků o ANo a Babišovi na iDnes...Prostě stejně, jako nikdo (rozumný) nevěří stranickým Haló novinám, tak asi nebude věřit ani jiným stranickým novinám

+4/0
19.9.2013 17:51
Foto

J33a47n 98W30i44r89n12i67t67z22e10r 8268924417900

To jsme se posunuli od mého ohrazení se proti panu Šafrovi k "celkovému vyznění článků o ANO"... Vytýkáte mi něco konkrétního?

Všimněte si, že většina velkých serverů dnešní průzkum Factum uvádí titulkem "ANO předběhlo ODS" (Já jsem tam dal mnohem mírnější verzi, že by "uspěly KDU, ANO a SPOZ", protože mi přišlo zajímavý motiv stran, jejichž úspěch není daný. Čtenář mi následně vytknul, že jsem ANO zmínil až na druhém místě, "aby to nebylo tak okaté".)

Dovedete si představit ten cirkus v diskusích, kdybych měl tu "drzost" napsat titulek stejně jako ostatní, Andrejem Babišem nevlastněná média?

0/0
19.9.2013 19:19

S31y63l31v33a 42Š72p73o67r76k47o70v46á 9356579450984

Neberte to prosím nějak osobně :-)... ovšem sám jste si jistě všiml, jaké články o hnutí ANO v poslední době u vás vycházejí, jak dlouho "visí" takový článek na hlavní webové stránce jako první (oproto článkům jiným), používání určitých slov s určitou konotací  atd. Právě proto, že mě novinařina zajímá, tak jsem začala víc sledovat, co se bude po převzetí Mafry Babišem dít - jestli pojede dál ve svých kolejích nebo jestli se něco změní. Bohužel - změnilo se... stává se z toho stranický deník... na druhou stranu musím přiznat, že je to děláno docela chytře, takže "průměrný" volič to ano moc nepozná...jenže já jo (a určitě řada dalších lidí :-))

+3/−1
19.9.2013 19:45
Foto

J57a64n 39W48i96r36n58i86t67z49e30r 8238744407470

No, je trochu zvláštní otevřít diskusi příspěvkem v duchu "jste Babišův zaměstnanec a tak vám není radno věřit ani nos mezi očima" a pak to měnit na "neberte to osobně, na iDnesu vycházejí různé články", ale dobře.

Hrozně rád bych chtěl pracovat v pracovním rytmu, kde si ještě můžu dovolit řešit, jak dlouho má jaký článek viset na jaké pozici. :-) (On teď každý článek obsahující slovo "Babiš" bude čtenáři vnímán hodně citlivě a kriticky, pochopitelně.)

0/0
19.9.2013 21:28

S74y52l52v31a 75Š17p10o82r58k59o79v32á 9826739530754

Podle fotky vypadáte jako docela mladý člověk - a vzpomínám si, že jsem kdysi na kritiku reagovávala podobně :-)...Ovšem to nic nemění na mém původním tvrzení, že článkům o ANo a Babišovi na iDnes (MF Dnes, Lidovky,...) prostě nemůžu věřit - ať už je napíšete vy nebo nějaký váš kolega. Takže prosím rozlišujte - pokud přijde kritika na nějaký článek na toto téma, jde o kritiku vůči Babišovu médiu jako takovému, nikoliv proti konkrétní osobě redaktora...

0/0
19.9.2013 21:37
Foto

J20a32n 22W51i60r63n92i93t94z14e44r 8648914527590

Díky za kompliment k fotce. :-) Proti tezi textu, pod nímž diskutujeme, nemáte jediný argument, pouze máte potřebu opakovat, že Babišovu médiu nevěříte - no, na to samozřejmě máte právo. Navrhuji to rozpustit. :-)

0/0
19.9.2013 23:19
Foto

J92a45n 98W95i92r82n35i69t91z56e81r 8798874277130

Zase bych nehledal konspiraci za každým rohem. STEM vydal průzkum, kde bylo 5,2 % pro Andreje Babiše. Zpravodajské weby o tom průzkumu napsaly (nejen iDNES.cz, ale celá řada dalších, prakticky všechny hlavní v zemi). Číslo je číslo, bez ohledu na to, čí zaměstnanec ho napíše.

+1/0
19.9.2013 16:33

J75i23ř24í 72K19i90n61d87l 2868217593587

Paní Šporková chtěl jsem vám dát +, ale jsem nechcípanej, kýchnul jsem a kliknul jsem vedle. Takže dodatečně velké plus.

+1/0
19.9.2013 17:23

L36e70o71š 45D89v16o10ř85á85č82e77k 4596922830615

No, bývalá novinářka, zkušenosti z Blesk Hobby bych do toho zrovna netahal. Je nepochybné, že Babiš dostal idnes, mladou frontu a lidovky do nezáviděníhodné situace, protože ať napíšou o čemkoliv, co se ho týká, budou se jim rejpalové šklebit stejně jako vy teď. Ale jak byste se tedy jako bývalá novinářka zachovala vy? Ignorovala byste Babiše a jeho projekty? To byste ale v Česku nemohla psát skoro o ničem. Šila byste do něj za každou cenu? To byste ale té situaci podlehla stejně jako kdybyste mu podkuřovala. Jediná cesta je nenechat se tím stresovat a psát jako by Babiš mafru nevlastnil, rejpalům navzdory. Osobně zatím nevidím důvod nevěřit tomu, že to tak idnes dělá.

+2/0
19.9.2013 17:35

S29y94l77v82a 14Š76p90o38r31k50o29v42á 9686409560224

Sorry - ale pro Blesk hobby jsem nepsala jako novinářka, ale až když jsem tuhle profesi pověsila na hřebík a začala se věnovat starým řemeslům a výtvarným technikám (psát postupy, jak vyrobit třeba košík, totiž není novinařina ;-D). Jako novinářka jsem pracovala třeba v Lidovkách,  Nedělních novinách, dělala komentátorku pro Deníky apod. No a právě proto (i když nejen), že po r. 2002 začali být novináři ovlivňováni majiteli, jsem s touhle profesí sekla... radši, než psát něco, čemu nevěřím (nebo jsem přímo proti tomu), tak to radši nedělám

0/0
19.9.2013 17:56

L83e42o33š 98D98v30o21ř91á73č87e40k 4276922440635

Moc si sice neumím představit, proč by němečtí majitelé Deníků a Mafry ovlivňovali české novináře, ale budiž, když to tvrdíte. Každopádně si myslím, že Mafra má dost novinářů na to, aby se v případě, že se je Babiš skutečně pokusí ovlivňovat, našel aspoň jeden, který to, byť anonymně, řekne konkurenci. Tam, ani na serverech o médiích jsem zatím nic takového nečetl. Do té doby jsem klidný.

0/−1
19.9.2013 18:58

S78y34l39v41a 92Š18p38o55r81k45o41v50á 9936709730404

je vidět, že to prostředí neznáte - novinařina v ČR - to je taková jedna velká vesnice, kde se skoro každý s každým zná (a když ne osobně, tak přes kamaráda :-))...takže když někdo takhle vystoupí a oznámí ovlińování, už se jinde většinou nechytne... jen se podívejte na čistky v ČT. Takže jediná možnost je buď tiše odejít, nebo začít dělat něco jiného ...

+1/0
19.9.2013 19:16

L55e38o70š 92D26v69o84ř61á98č82e84k 4186252460725

Jestli je to jedna velká vesnice, vychází mi to přesně opačně. Novinář nemá zapotřebí nechat se ovlivňovat majitelem, protože může kdykoliv odejít do jiné redakce, kde má známé. Občas sleduji servery o zákulisí médií a nezdá se mi, že by někdo měl problém vynášet interní informace. Naopak mám pocit, že kdyby někdo z Mafry přišel s informací o tom, že se ho Babiš snažil ovlivňovat, například právě za Šafrem, přivítal by ho s otevřenou náručí.

0/0
19.9.2013 20:24

S45y85l85v49a 17Š38p98o63r13k55o86v50á 9636669790264

jo, před volbama určitě... jenže pak si každý šéf rozmyslí, vzít si do firmy neloajálního zaměstnance -a to platí všude, i v novinařině

0/0
19.9.2013 20:34



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.