Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lidi těch tisíc dukátů limit pro neomezené diskuse je pěkný svinstvo, kdyby řekněme dvě stě, tak to za týden nějak naškudlím, ale tisícovka je na půl rokuRv vykašlete se na to...

1 0
možnosti

byl mě smazán příspěvek č 60612512 a 60612473. Nebyl vulgární, podobné  jsem o kouření několikrát napsal, mám dotaz : může mě někdo na nějaké adrese informovat ?

0 0
možnosti

Právě mi nebylo umožněno vložit příspěvek o mobilech, bylo tam slovo romka, od slova ROM - read only memory. Docela hustý.

1 0
možnosti

Mně se hrozně líbí"napište co chcete a my co chcem smažem". K tomu není co dodat. Nikdy jsem nenapsal nic sprostého, vždycky k věci a byl jsem 3x smazán. A vždy to byly příspěvky, které měly kladný ohlas.Tedy nebylo to nic, co by se lidem nelíbilo.Žel bohu, dnes člověk na některá témata nesmí mluvit.Jinak, může, ale nesmí říci, co si myslí.To není cenzura?Budu ještě zvažovat, jestli má vůbec cenu k daným tématům, pokud nemohu slušně vyjádřit svůj názor,přispívat. V.M.

3 0
možnosti

Před nedávnem jsem dostal vysvětlení od šéfa idnes censor teamu p. Jana Dvořáka, proč mi smazali příspěvek, ve kterém jsem napsal slovo "vyblinkat se" :

"Zvracení do veřejné diskuse podle našeho názoru nepatří. Alespoň ne do slušné a kultivované, kterou našim čtenářům deklarujeme.

Smazáno oprávněně. "

NO COMMENT :-/EU

10 0
možnosti

Tak abych ve vás umocnila pocit křivdy, doporučím vám navštívit některé z posledních diskusí pod blogem pana Klušáka, např.:

http://jiriklusak.blog.idnes.cz/c/315834/Policejni-habadura-29.html

Co ten si, bez jakýchkoliv zásahů adminů, dovolí vypustit z klávesnice, je skoro na ukroucení si hlavy :-/

8 0
možnosti

Zobrazit příspěvky:

Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Velice bych stál, pravděpodobně stejně jako každý jiný, který se nevyžívá v žabomyších diskuzích, o možnost zobrazit si pouze tzv. prvotní diskuzní příspěvky, a teprve v okamžiku, že by mne některý z nich doopravdy zaujal, tak bych si rozkliknul jeho vlákno - názory které s ním polemizují, nebo s ním naopak souhlasí. Takhle je každý nucen se přehrabovat v žumpě invektiv, byť třeba i spisovných.

Před časem byla velice živá diskuze o pražské dopravě. Přispívala do ní celá řada mimopražských pouhými invektivami vůči pražákům. Mnozí z nich si asi také nebyli vědomi vzdáleností ve větším městě. Vzdálenost od klubu Vltava v Revoluční, kolem Prašné brány, přes Můstek k rozhlasu je téměř 4 km, a pohybovat se v tomto prostoru opakovaně několikrát tam a zpět v průběhu jednoho dne bez reálné podpory městské dopravy je utrpení. Já jej osobně  v posledních letech téměř nenavštěvuji, protože se jeho praktický význam pro obyvatele města téměř vyprázdnil, a dostávám se do těchto míst pouze při přestupech mezi linkami metra a tramvaje. Většina cest do práce nebo za nákupy v Praze přesahuje 10 km. Proč toto uvádím, chci zdůraznit, že řada příspěvků (a zvláště těch sekundárních) je takzvaně mimo mísu - čili oněčem jiném. Bylo by asi dobré, aby sami čtenáři měli možnost při nejmenším navrhovat jejich odstavení na vedlejší kolej. Nejde v tomto případě ani o vyjádření souhlasu, ani nesouhlasu, jde o to že tam prostě nemají co dělat, že nemají tu nejmenší souvislost s tématem původního článku.

4 1
možnosti
Foto

V souladu s oznámením v záhlaví každé diskuse jsme se proto rozhodli zrušit nepřevedené uživatelské účty. Mezi nimi je také ten Váš. Před tímto definitivním krokem Vám chceme dát čas do půlnoci 7. ledna se přeregistrovat a zadat ke svému účtu své pravé jméno. Pokud tak neučiníte, bude váš účet 8. ledna definitivně zrušen.

To už se počítá s tím že volby vyhrají komunisti?

5 1
možnosti

P16e43t65r 98I18s77k75r10a

7. 1. 2013 19:40

Taky to tak vidím :-)R^

1 1
možnosti
Foto

Dobrý den. A co mám udělat,abych získala potřebný počet důkátů?  Děkuji. Vendula.

1 1
možnosti
Foto

K75u25b32a 68R25ý69d75l

31. 12. 2012 14:21

Posílat oslavné maily na vedení iDnes a donutit během akce Z alespoň 10 lidí k tomu, aby poslali iDnesu hlas do Křišťálový lupy...

4 0
možnosti

Tenhle příspěvěk mi nějspíš smažete, ale to že zavádíte cenzuru a nazýváte to jenom zlepšením diskuzí je dost směšný, prostě nechcete aby lidi řekli co si o tom doopravy myslej.

24 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8259x
Největší a nejčtenější seriozní noviny v Česku - MF DNES a iDNES.cz. Osminásobní držitelé čtenářské ceny Křišťálová lupa. Server s nejdůvěryhodnějším zpravodajstvím (online redakce).

Etický kodex redakcí iDNES.cz a MF DNES

Vydavatelský kodex médií provozovaných společností MAFRA a.s.